Ga naar inhoud

2 iiyama monitoren in korte tijd stuk!


Aanbevolen berichten

Zowel mijn 21 als 17 inch diamontron iiyama's zijn binnen enkele weken verongelukt. Toevalligerwijs binnen enkele weken nadat ik in mn oude Pentium 233MMX een nieuwe Nvidia 32MB videokaart heb gezet. Gebruikte resolutie gewoon 1024x768 en verversingsfrequentie 75 en 85 hz. Tijdens booten wordt de monitor aan en uitgeschakeld door de PC lijkt het. Na dat een aantal keer gedaan te hebben brandt er iets door. Je ruikt dan ook een brandluchtje. Iemand vaker zoiets meegemaakt? Verder geen bijzondere instellingen of drivers gebruikt. Wellicht Plug en Play probleem omdat dit bij booten al gebeurt en niet tijdens het draaien van Windows 98SE ?
Link naar reactie
Als je dat op de een of andere manier aan zou kunnen tonen kun je misschien iets van een schadevergoeding/tegemoetkoming kunnen krijgen van de leverancier van de kaart...??? Het is in ieder geval heel toevallig dat er 2 zo snel achter mekaar stuk gaan. Reparatie is niet mogelijk (of te duur)?
Link naar reactie
Hoe oud waren die liyamas want tegenwoordig geven ze er 3 jaar on-site garantie. Bij mijn liyama HM903DT (Vision master pro 454) hoor je bij het aandoen een geluid. Dit komt naar mijn mening door de grote spanning die vrij komt bij het activeren van het beeld. Dus ik zit er nu aan te denken om de monitor gewoon in de stand by stand te laten staan. GRTZ, jan
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...