Ga naar inhoud

probleem Gforce 2 mx200


Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een probleem bij het installeren van een nvidia Gforce 2 mx200. Ik draai nu windows 2000 en de drivers van nvidia en creative doen niks onder 2000. Wanneer deze drivers gebruikt worden dan blijft windows 2000 hangen bij het opstartscherm. hij start wel normaal op in de VGA modus en veilige modus maar normale opstart niet. wie kan mij helpen met dit probleem, wat is er aan de hand? grtz, jan
Link naar reactie
Zoals BA zegt, welke versie. Geeft ook meer info over je systeem. Je zegt bijv inbouwen : wat zat er vroeger in Heb je geupgrade of zo. Heeft ie het al eens gedaan ? Drivers geprobeerd die ermee zijn geleverd ? We wachten wel de uitgebreide info af ps janhaag wil je de overbodige entries deleten svp. Ja ik weet het soms reageert het froum traag. Hij onthoudt wel je keyboard aanslagen, daar komt het vandaan [ Dit bericht is bewerkt door: Bosje op 2002-05-11 23:05 ]
Link naar reactie
Sorry voor de overige maar zijn al gedelete, merk ik. Het ging om een compaq pc die ze volledig hebben gekocht met alles geinstalleerd. Maar na een aantal weken draaien liep XP volledig vast bij de opstart. heb daarna alles geformateerd opdat de software (herstel software voor xp op de harde schijf was gezet waar ik dus niet bij kon komen en met de recovery-cd van compaq het ook niet lukte). De drivers voor de video kaart zijn ook niet meegeleverd dus moest ik drivers van internet downloaden. Ik heb de nieuwste drivers genomen op de nvidea site. Ik heb zoiets nooit eerder meegemaakt dat een pc met xp volledig niet meer wou opstarten. het systeem is een pentium 4 circa 1.2 GHz met sdram 128Mb. 40 GB harde schijf. DVD speler Cd-writer GRTZ, jan
Link naar reactie
Ik heb alle drivers geprobeerd maar werkt nog niet. Ik ben wel een aantal stappen verder gekomen namelijk: De videokaart is niet stuk want werkt wel onder een ander systeem namelijk een celeron 533mhz met 256KB geheugen met besturingsysteem windows 2000 prof. Maar het werkt NIET onder een Compac aangeleverde pc namelijk de presario5364ea. systeem bestaat uit: pentium 1.6Ghz 256KB geheugen SDRAM moederbord van Compaq, type? besturingsysteem: windows 2000 prof De help desk van compaq weet ook niks ze verwijzen mij door naar de forums :evil: :evil: :evil: zeer slechte zaak trouwens. Dus wie heeft hier ook problemen mee of gehad. Ik heb de Cmos ook al gereset helpt niks. Ik ben echt radeloos wie helpt mij. grtz, jan
Link naar reactie
Hallo zeg deze pc is gekocht via een compaq folder, dus mag ik aannemen dat ook alles naar behoren werkt en wanneer ik een ander besturing systeem er op wil hebben moet dat kunnen en moet dat kunnen draaien. Het verschil is waarschijnlijk dat ik een particulier ben en ze kunnen daar niks aan verdienen en een grote afnemer wel. Ik blijf er bij dat het gewoon voor particuliere markt geen goeie PC zijn, ja oke ze draaien goed maar je moet geen andere besturingssysteem er op zetten of er dingen aan gaan wijzigen, want dan gaat het mis en doet de helft het niet. Ik vind als je een pc koopt dan moet je er onderdelen er in kunnen zetten zonder dat er grote problemen ontstaan. Zelfs als ik een driver van hun site download doet de kaart het niet. En wat er dan nog bij komt is dat ze mij verder verwijzen naar de forums, dus met andere woorden ZOEK HET ZELF MAAR LEKKER UIT JOCHIE. Nou wat een goeie service zeg. Dus spreek mij niet van Compaq archhhhhhhhh. GRTZ jan
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...