Ga naar inhoud

Een TFT aanschaffen of niet?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:b5ebdd0143="VTec"]Conclusie is dus een CRT kopen ipv een TFT ? Ik zit momenteel namelijk met dezelfde vraag :)[/quote:b5ebdd0143] Tja als je voornamelijk Games speelt met he GeForce 4 ti 4600 (of gebruik jij die voor andere dingen ;) ) dan heb je voor het zelfde geld dat je een TFT koopt een kwalitatief voor games veel betere CRT. een echte gamer kan niet zonder CRT :)
Link naar reactie
Ik zat al een beetje te twijfelen en de keuze op een TFT zou alleen gemaakt worden vanwege het verbruik van minder ruimte. Nu alleen nog mijn vriendin 'overhalen' ;) Maar ja, er moet een nieuwe komen, want die andere is nu echt dood zo lijkt het. Gelukkig heeft hij het 3,5 jaar volgehouden :) Ik had ook nooit een Philips moeten kopen [img:643754f53e]http://www.smilies.nl/happy/mdrbig.gif[/img:643754f53e]
Link naar reactie
Ik zou toch echt voor een CRT gaan. zeker met die GeForce 4 ti 4600 van jou en de nieuwe lekkere games die er aan gaan komen. Als ik nu een nieuwe moest kopen ging ik voor een 19"IiYama Vision master Pro 454. dat ding moet erg goed zijn. lees de test is op www.tomshardware.com
Link naar reactie
ik zou kiezen voor iiyama monitor . ze zijn wel wat duurder dan de rest. maar bekijk dan ook eens de resultaten dat je daar mee haalt. nu heb ik zelf een iiyama visionmaster pro 400 staan. 17 inch. koste bij aankoop 32000 oude bf. en dat monitorke haalt maar liefst 160 hz. zelfs op 1024x768 kan der nog een 120 hz uigehaald worden. hoogste resolutie mogelijk met deze monitor is 1600x1200 maar dat is wel wat teveel voor een 17 inch. maar hij kan het toch aan. ik zou zeggen als ge van zin zijt om spelletjes te spelen. koop dan geen lcd beneden de 50000 bf anders koop u een 22 inch van iiyama.. kost momenteel nog 39000 bf groetjes.
Link naar reactie
Eurobyn volgens mij hebben ze in Belgie nu ook [b:dda6b09854]Euro's[/b:dda6b09854] of niet? kan je niet in [b:dda6b09854]Euro's[/b:dda6b09854] praten dat is een stuk makkelijker dan begrijpen wij Hollanders het ook :) Ik heb hier een Vision master Pro 410 17" en die heb ik nu al ruim 2 jaar en hij bevalt me uitstekend
Link naar reactie
maar de meeste mensen begrijpen nog altijd het beste de effektieve prijs. wist je wat er verandert is sedert de euro ten opzichte van de bf.? een dikke portemonee,dikke kop van rekenen en geen besef van de prijs. maar om het antwoord op uw vraag te geven. JA ze hebben in belgië inderdaad ook euro's.
Link naar reactie
[quote:8ca08653d0="eurobyn"]maar de meeste mensen begrijpen nog altijd het beste de effektieve prijs. wist je wat er verandert is sedert de euro ten opzichte van de bf.? een dikke portemonee,dikke kop van rekenen en geen besef van de prijs. maar om het antwoord op uw vraag te geven. JA ze hebben in belgië inderdaad ook euro's.[/quote:8ca08653d0] Meeste hier zijn nederlands, Ik stel het erg op prijs als je in Euro's werkt, dat is makkelijker voor iedereen. Vandaar de opmerking. Als ik in guldens ga werken hier is het voor de belgische gasten hier ook vervelend vandaar. Besef van waarde van Euro's ligt aan je zelf. als je blijft rekenen in Belgische Franken of Guldens dan krijg je het nooit.
Link naar reactie
:oops: k'zal het niet meer doen. en ja inderdaad het is beter dat we allemaal in euro's gaan werken. maar ja wat wil je, als je bv een prijsje krijgt voor uw huis. 215 000 maar. wel euro's dan denk je echt dat het over weinig geld gaat tot je de som maakt. 215 000 x 40.3399 = 8 673 078,5 en dat reken je echt niet uit het hoofd.. :wink:
Link naar reactie
Heb je idd wel gelijk in... laatst nog mijn PC lopen upgraden voor tegen de 900 euro, als je even nadenkt over de guldensprijs is dat behoorlijk veel :) Maar aan de andere kant kan je natuurlijk niet eeuwig die vergelijking trekken, hoe eerder je gewend bent hoe beter :)
Link naar reactie
bij ons is dat € 215.000,- x 2.20371 = +/- fl 473.000,- das veel makkelijker en kan wel uit je hooft :) maar ja waarom omrekenen naar guldens of Bfranken. je loon is toch ook in Euro's. we hebben nu al bijna een half jaar die Euro's en ik ben er zelf al aan gewend. puur omdat ik niet meer omreken. als je blijft omrkeken wen je er niet aan.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb ook net een nieuwe monitor gekocht (heb de oude uit mijn handen laten vallen) en gekozen voor de Philips 109S 19inch. (CRT dus) Ik had namelijk niet zo'n groot budget na mijn nieuwe comp aangeschaft te hebben en deze was maar 350 euro + multimediavoetje. Ik kon ook kiezen voor een iiyama 19 inch maar ik vond die minder lekker kijken. Het enige nadeel is dat deze goedkope 19 inch geen 100% vlakke beeldbuis hebben wat wat preformence verlies geeft. Maar aangezien de 17inch met wel 100% vlak even duur was, wilde ik toch liever een groter scherm. Zorg BTW voor een game CRT voor lightframe of dubbele helderheid (zo heet het bij iiyama), want dat kijkt echt super lekker met games en maakt ze ook veel duidelijker. [offtopic] ik ben ook al aan de euro's gewend mede omdat ik mijn nieuwe PC ging kopen. Ik had gewoon uitgerekend hoeveel euro's ik had en wat ik daar voor kon kopen en dan ga je dat echt niet meer de hele tijd naar guldens omrekenen. Nu reken ik al helemaal niet meer met guldens, je zal de producten toch moeten betalen als je ze wilt hebben en guldens heb je toch niet meer [/offtopic]
Link naar reactie
Heeft zijn oog laten vallen op de IIyama HA202DT beter bekent als de Vision Master Pro 512 (22" CRT) twijfelt of hij hem online zal kopen en hem onder rembours zal laten thuis bezorgen of hem zelf ff halen in mijn woonplaats mokum. (scheelt wel wat euro's) Nadeel bij online een monitor kopen is dat je niet kan checken of ie goed werkt als er iets mis is moet ie teruggezonden worden. Als ik hem in een winkelkoop kan ik meteen checken of ie werkt of niet mocht dit niet zo zijn dan kan ik gelijk een nieuwe meenemen. What to do oh what to do ??(advies wordt erg op prijs gesteld)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...