Ga naar inhoud

Nvidea GeForce 2MX


Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag over mijn kaartje. Als ik deze nou es tweak/overclock met zo'n proggie geeft dat dan geen schade aan de kaart en misschien cde rest van me systeem want ik heb geen zin in een geroosterd videokaartje en me systeem word sowieso al erg warm. Wie weet hier antwoord op? GREEZT Stefan
Link naar reactie
Als je het stapsgewijs doet gaat het niet zo snel kapot hoor. Als je nou in 1 stap enorm veel zou OCen dan kan 'ie heel snel te warm worden. Als je het in stappen doet en je zit op een gegeven moment net wat te ver krijg je rare dingen te zien (texture problemen) of zwart beeld/hij hangt. Dan resetten en 1 stap terug. Eventueel kun je een andere/extra fan aanbrengen mocht je niet zover komen... Hoe warm wordt je systeem nu dan?
Link naar reactie
Ok thnx, het zal wel lukken denk ik. Me CPU word op het moment tussen de 30 en 40 graden en me systeem ongeveer tussen de 50 en 55 graden en als ie echt stressed is 60 graden. Ik heb een AMD dus daarvan heb ik gehoord dat die warmte ontwikkeling normaal is. GREEZT Stefan
Link naar reactie
[quote:24951a4dfb] Op 08-05-2002 17:45 schreef stefan85: Ok thnx, het zal wel lukken denk ik. Me CPU word op het moment tussen de 30 en 40 graden en me systeem ongeveer tussen de 50 en 55 graden en als ie echt stressed is 60 graden. Ik heb een AMD dus daarvan heb ik gehoord dat die warmte ontwikkeling normaal is. GREEZT Stefan [/quote:24951a4dfb] Ik denk dat die temperaturen omgekeerd moeten :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...