Ga naar inhoud

-= GeForce 4 Topic Deel 15 =-


Aanbevolen berichten

[quote:9679faa4c8="BA"]Dat klopt idd. Net als mijn R8500 3.3ns.... je leest overal dat die kaarten makkelijk 300/300 lopen, terwijl mijn eerste en tweede R8500 allebei slechte overklokkers zijn :([/quote:9679faa4c8]Id, Slashead krijgt bijvoorbeeld de Ti4200 een stuk hoger dan ik hem kreeg.
Link naar reactie
  • Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Nou dan wordt het hoogste tijd om ipv een moederbord \ of weer nieuw 2dhands geheugen eens een fatsoenlijke monitor te kopen !! :lol: ;) VTec en Draakje hebben trouwens ook een 17" dus de stelling van mij slaat weer als een lul op een drumstel. (hoewel die van VTec is kaduk en hij is op zoek naar een vervanging, maar dat zal wel een 17" worden door de prijs ;) )
Link naar reactie
Hahaha, nee mijn nieuwe monitor staat geplanned voor volgend jaar, dan wil ik ipv upgraden een heel nieuw systeem gaan bouwen, omdat mijn cdrom speler en brander etc ook al oud beginnen te worden. Ik denk dat er dan een 19" monitor komt, ik vind 21" toch wat aan de grote kant voor op mijn bureau.
Link naar reactie
Mijn monitor staat geplaned in 2003,.. zeker een 19" CRT, wat voor merk zie ik dan wel weer. denk weer een Iiyama. (geen LG hjs ;) ) Wat me opvalt is dat Anandtech ook al zo ver met ze ti 4200 kwam qua core 330mhz is ontzettend hoog voor den NV25 core. zo hoog komen gasten met een TI 4600 niet eens altijd. ik krijg mijn ti 4400 niet stabiel boven de 310. maar je kan er natuurlijk niet vanuit gaan dat elke ti 4200 zover komt.
Link naar reactie
[quote:0d21a4bd6e]Mijn monitor staat geplaned in 2003,.. zeker een 19" CRT, wat voor merk zie ik dan wel weer. denk weer een Iiyama. (geen LG hjs )[/quote:0d21a4bd6e]LOL :) Koop in iedergeval geen Philips, want daar heb je alleen ellende mee ;) Mijn nieuwe monitor stond geplant ergens in het jaar 2004, maar dat heb ik dus niet gehaald :)
Link naar reactie
[quote:f4d2a4cb99="BA"]Ze zullen toch niet de beste voor de reviewers bewaren he :D[/quote:f4d2a4cb99]Soms zou je dat haast wel zeggen, maar aan de andere kant: die Ti4200 die Slashead nu heeft komt bij ons vandaag (toch?) en ik heb de kaart niet eens in mijn handen gehad en ik ben de enige hier die zo'n kaart nog effe gaat testen voordat ie verstuurd wordt. Sterker nog: ik wist niet eens dat hij er één had.
Link naar reactie
[quote:464d96d0b9="Red Dragon"]kan je in 2004 toch die DVD brander kopen waar we het over hadden :lol: weet je nu al welke monitor het word?[/quote:464d96d0b9]Ik denk een LG. Ik wil namelijk HJS te vriend houden ;) Nee hoor: ik ben er nog niet overuit :) Ik moet eerst maar effe met de vriendin overleggen (en de hond), wat zij er precies van vinden. Een nieuwe monitor moet er sowieso wel komen, echter welke, not sure.
Link naar reactie
[quote:6e681f9085="hjs"]Tssss, sinds wanneer luister jij naar mij? Even wat anders, ik zag in de Metro van vandaag (die gratis krant) een advertentie voor de Club3d ti-4200 (128 mb) van 249,- naar 239,- met bon uit de krant bij www.completer.nl (blz 9)[/quote:6e681f9085]Dat is ook weer zo :) Das niet duur.
Link naar reactie
Nog even over de completer kaart. [quote:a5d15ed0bd] [color=green:a5d15ed0bd]Club3D GeForce4 Ti4200 Ti4200 64 MB DDR Ram Vertices p./sec. : 113 Miljoen Geheugen bandbreedte: tot 8Gb/s Verwacht op 22-05-'02 189,- Euro Ti4200 128 MB DDR Ram Verwacht begin Juni 239,- Euro [/color:a5d15ed0bd] [/quote:a5d15ed0bd] De 64mb is dus sneller, 50 euro goedkoper en nu leverbaar? En het nut van die 64mb extra is alleen met FSAA misschien zichtbaar? Keuze is dus makkelijk :roll:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...