Ga naar inhoud

-= GeForce 4 Topic Deel 15 =-


Aanbevolen berichten

[quote:dd66506db9] Op 11-05-2002 19:16 schreef Overclocker@15: Hij is er DE LEADTEK TI4200 64MB op tweakers.net voor 237euro :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: check link http://www.tweakers.net/pricewatch/29473 [/quote:dd66506db9] Ik ken Wintelco persoonlijk, ik ben er vanmiddag nog geweest en hij krijgt ze pas in de loop van volgende week binnen of die week daarop. die andere zaak heeft de zelfde leverancier als Wintelco dus daar geld het zelfde voor. Broer van marc (eigenaar van Wintelco) zit nu in Japan en daar lagen ze nog niet eens in de winkels :sad: Op pricewatch staan wil helaas nog niet zeggen dat ze op voorraad zijn
Link naar reactie
  • Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:0bc55c6426] VTec, een losse TV kaart met tuner en al koop je voor € 70,-. De Leadtek Winfast TV 2000XP. En die heeft heel wat meer te bieden dan de ViVo van Gainward. Ik vind het zowiezo een onzin feature op een gamekaart. [/quote:0bc55c6426]Daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar ja, wat kunnen wij er aan doen ? Zo zat ik ook met een firewire kaartje die bij de Ti4600 werd meegeleverd :smile: Gelukkig heb ik daar nu wel een functie voor gevonden (koste me wel 749 Euro) :wink: _________________ Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=3925]Power[/url] Animal [ Dit bericht is bewerkt door: VTec op 2002-05-13 12:54 ]
Link naar reactie
[quote:a974aaf8c3] Op 13-05-2002 14:00 schreef BA: Interresante koop strategie, nog veel duurdere spullen kopen om de toch al veel te dure Gainward kaart volledig te kunnen benutten. :wink: [/quote:a974aaf8c3]Tja, eigelijk Red Dragon's zijn schuld want hij wilde uiteindelijk mijn firewire kaartje niet kopen, dus moest ik een alternatief bedenken en gelukkig had de Aldi die in huis :wink:
Link naar reactie
[quote:76bc6218f5]met andere woorden, regel alvast maar een 2de pc, net als Slashhead :grin: (ik heb er nog maar een, maar ik geef mijn zoon gewoon steeds straf zodat hij niet mag computeren :wink: )[/quote:76bc6218f5]Zoiets doet je vrouw toch ook bij jou ? :wink: Ach, dan heb ik tenminste wat meer tijd voor de XBOX :wink:
Link naar reactie
Ik heb momenteel een Ti4200 van Gainward in mijn test pc zitten en was effe benieuwd naar de oc mogelijkheden. Doormiddel van "Enhanced" mode wordt ie op 250-520 gezet ipv 250-444, echter heb hem nu zonder enige problemen op 300-520 draaien :smile: Vanavond ga ik hem thuis effe testen op een [b:f2d842e283]echt[/b:f2d842e283] systeem :wink:
Link naar reactie
Anandtech was Vtec voor en teste het kaartje eerder: http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1619 ze klokken het kaartje doodleuk over tot 330/540 dat is sneller dan dat ik me core krijg. Mijn GF4 ti 4400 komt op 310/650 zou dat te maken hebben met de A3 stepping? of heeft Anandtech een lucky sample van Gayward gehad?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...