Ga naar inhoud

Asus V8200 en Win XP


Aanbevolen berichten

Ik heb zelf een V8200 gehad met WinXP en die draaide prima.. ik gebruikte de cd dan ook niet die erbij zat. De V8200 was er eerder dan winXP dus vandaar dat de meegeleverde cd niet volledig WinXP compatible is. Voor de software moet je anders is kijken op http://www.asus.com.tw je heb verder toch geen problemen met WinXP in combinatie met de V8200?
Link naar reactie
Wacht even, we zouden het toch hebben over "mijn" videokaart? De installatie ging ook goed van de kaart. Het ging me meer over de bijgeleverde software. het blijkt dat de meeste bewerkingssoftware niet werkt onder XP. Maar goed ik heb een dualbootsysteem dus dat heb ik met W98 al opgevangen. Rest mij nog een vraagje, wanneer ik de TV als uitgang heb gekozen wijkt het beeld aan de bovenzijde van het beeldscherm iets af. Het beeld neigt naar binnen en dat zou af te stellen moeten zijn. Nu heb ik alleen dat beeldje met die vier pijlen maar daar kan ik het beeld alleen maar mee verschuiven, is er ook een mogelijkheid om het beeld iets te rekken aan de bovenzijde zodat het beeld geheel is bedekt?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...