Ga naar inhoud

"sneeuw" in scherm


Aanbevolen berichten

Ik draai sinds kort een msi gf 2 titanium kaart. Nu is het mij enkele malen gebeurt, dat er plotseling "sneeuw" in het beeld kwam. op bepaalde plaatsen in het beeld zie ik de pixels van hun goede kleur naar wit veranderen en weer terug (heel snel, zodat je een sneeuw effect krijgt). als ik windows opnieuw start is het verdwenen. weet iemand hoe dit komt? kan het een driver probleem zijn?
Link naar reactie
[quote:65b9812f6a] Op 05-05-2002 22:14 schreef ModuM: Jaja, had je nou maar je MX200 gehouden he!! :grin: :grin: Enne, nee, hij heeft 'm niet overgeklokt (dan kunnen jullie vast ff verder antwoorden) Zie je morgenavond wel :grin: , Joost [/quote:65b9812f6a] Was een mx 400, joost! Op de kaart zit 4 ns geheugen (maximaal 250 mhz dus) terwijl de default setting van de kaart, waar hij ook op draait, 200 mhz is. de kaart is een msi-G2TiVX Pro VT, mocht het je interesseren. Zou het btw helpen als ik een extra case fan installeer?
Link naar reactie
dat vind ik nou juist ook het gekke eraan, het probleem treedt niet consequent op. Maar goed, als het een warmteprobleem is, moet het probleem reproduceerbaar zijn door gewoon een flinke 3d game te spelen. Maar denk je dat ik voor dit probleem contact op moet nemen met de leverancier?
Link naar reactie
Het probleem komt helaas niet zo vaak voor, het is eigenlijk meestal spontaan, ik sluit een simpele windows applicatie, en dan zie ik het plotseling op mijn desktop.... het reproduceren wordt denk ik een beetje lastig, want ik heb geen andere pc om de kaart in te testen (ik heb alleen nog een p II 400 compaq staan, aangezien daar alles geïntegreerd is, kunnen er geen agp kaarten in).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...