Ga naar inhoud

Geforce 4 mx 440


Aanbevolen berichten

Dan is de GeForce 4 ti 4200 lichte overkill maar niet te erg om hem links te laten liggen. Aan te raden is wel om in de toekomst een upgrade te doen naar een systeem die wat meer geschikt is voro de GF 4 ti 4200. kortom. Het kan wel maar je systeem rend achter de GeForce 4 ti 4200 aan.
Link naar reactie
Direct X 8.1 spellen zullen zeer snel uitkomen dat staat gewoon vast, zoals altijd zijn de oude direct x naar verloop van tijd voor de nieuwe spellen niet toereikend genoeg. Ik draai trouwens gewoon Direct X 8.1 zonder problemen met mijn Chaintech GF2 MX200 dus waarom zou die GF4 dat niet doen? Toch blijft die GF4 MX440 geen aanrader :sad:
Link naar reactie
[quote:a81bb8e224] Op 05-05-2002 21:46 schreef Rumaro: Een Geforce4 m440 is NIET geshikt voor spellen!. Ondersteunt NIET DirectX8!. [/quote:a81bb8e224] Mijn Geforce4 MX440 is HARDSTIKKE geschikt voor spellen!. Draait PRIMA met DirectX8!. Dat je 't ff weet..... :razz:
Link naar reactie
[quote:88c32cb977] Op 05-05-2002 21:46 schreef Rumaro: Een Geforce4 m440 is NIET geshikt voor spellen!. Ondersteunt NIET DirectX8!. [/quote:88c32cb977] dat is onzin dat hij geen directX 8 ondersteund kijk maar eens op dit adres http://www.asus.com.tw/vga/agpv8170ddr/overview.htm
Link naar reactie
Enige wat Asus doet is een logo van DirectX 8 erbij zetten. Het klopt ook wel met een GeForce 4 MX kan je idd alle games spellen. ook DirectX 8 games. maar zoals BA al aangeeft mis je dan de mooie DirectX 8 effecten. De GeForce 4 MX is in principe voor zijn prijs een goede kaart en snel zat voor alle huidige games. Ik zou echter iets meer geld uitgeven en een GeForce 4 ti of een Radeon 8500 kopen. de DirectX 8 features die in de toekomstige games zitten zou ik niet willen missen.
Link naar reactie
[quote:cd205bc77b] Enige wat Asus doet is een logo van DirectX 8 erbij zetten. Het klopt ook wel met een GeForce 4 MX kan je idd alle games spellen. ook DirectX 8 games. maar zoals BA al aangeeft mis je dan de mooie DirectX 8 effecten. [/quote:cd205bc77b] Ja, maar daarmee suggereren ze wel dat het een DX8 kaart is...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...