Ga naar inhoud

asus dual (cuv4x-d) te traag voor een asus 8460


Aanbevolen berichten

hi there..ik kan jullie hulp gebruiken..sinds kort in het bezit van een asus 8460..draaien onder xp-pro gaat het bij de opstart heel traag..mem check..beeld opbouw..elke keer hangt het systeem..weer herstart... systeem dual moederbord..2x p3, 1ghz..3x 256 mem. 2x 60 gig hd ibm, dvd en plex-brander..en 4 pci sloten bezet...420 aan voeding...maar onder linux(mandrade82) vliegt het zowat over het scherm heen...wat doe ik fout??? moet ik soms een new moederbord kopen???zoja wat raden jullie mijn aan??? ik heb voor de xp de new drivers..officiele gebruikt..zelfde problemen..keer op keer..graag hulp aub....aan die kaart kant het niet liggen ..al terug gebracht voor testen werkt onder soyo syteem p4 perfect..snelle systeem check..
Link naar reactie
Blijkbaar is de hardware config wel goed als het met linux wel goed werkt. Heb je de vorige videodrivers goed verwijderd? Heb je een nieuwe windows install gedaan? Normaal hoeft dat niet, maar toen ik van een GF2GTS naar een R8500 ging loste dat bij mij ook wat problemen op.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...