Ga naar inhoud

Ati driver killer


Aanbevolen berichten

[quote:cb8972b3a4] Op 04-05-2002 11:35 schreef anthony2u: Als je winXP hebt kun je jouw drivers ook gemakkelijk weghalen... :smile: [/quote:cb8972b3a4] ik gebruik XPpro het verwijderen van oude drivers doe ik op de volgende manier: 1.verwijderen in configscherm bij software, reboot 2.bij zoeken ati invullen en de 3 a 4 ati bestanden verwijderen in windows/sytem,daarna prullebak ff legen. 3.dan loop ik het systeem ff door via regedit,en verwijder alle ati bestanden bij controlset 001, controlset 002,controlset en software, reboot. 4.daarna zelf de nieuwe drivers instaleren niet door windows laten doen. doe ik iets verkeerd of is er een betere en/of snellere manier?
Link naar reactie
[quote:fc79df6691] Op 05-05-2002 10:26 schreef Marcel de Reus: En voor denators, bestaat er de Denator destroyer om ze compleet te verwijderen ook wel eens handig, want een oude driver over een nieuwe wil wel eens problemen geven (bijv. als die nieuwe niet stabiel is met je GF2 en je wilt je oude terug :smile: ) [/quote:fc79df6691] Dat zegt Anteres net .. eerste post bovenaan. Bedankt voor de nuttige bijdrage. Hij wil juist weten of er zo'n progje is voor ze Ati Radeon 8500. Antaris volgens mij kan je idd het zelfde doen wat BA zegt. Drivers er gewoon overheen zetten. WindowsXP pro doet daar niet zo moelijk over. ALs je zekere voor het onzekere wil nemen moet je idd dat doen wat je al doet. tis wel omslachtig maar de drivers zijn wel weg.
Link naar reactie
Ok thnx allemaal voor jullie reacties allemaal, ik blijf dus maar bij mijn meer omslachtige manier maar dat geeft mij wel de zekerheid als er problemen mochten zijn het in ieder geval niet aan de installatie van de drivers ligt.Laten we hopen dat de heren van redsoft,omegacorner en rage3d in de toekomst nog een keertje zo'n progje ontwikkelen aangezien er voor ati kaarten sinds kort toch wel een aanzienlijke hoeveelheid drivers uitgekomen zijn zou dat wel handig zijn.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...