Ga naar inhoud

Goede score bij 3D Mark 2001 SE ?


Aanbevolen berichten

Met onderstaand systeem heb ik 3DMark 2001SE gedraaid. Zonder aanpassingen aan XP of aan de hardware haal ik een waarde van 9995. Kan dit nog veel hoger met deze configuratie, en zo ja, hoe dan ? Asus A7V266 AMD XP2000+ (niet oc'ed) 512 Mb(standaard merk) Leadtek Ti4400 (standaard instellingen) XP Home Ed.
Link naar reactie
Volgens mij wel een redelijk goede score. je komt hoger door: de fsb van je pc te verhogen (bios) de mem timings van je pc te verbeteren (bios) de videokaart te overklokken (util bij guru3d vandaan) de snelste detonators te gebruiken (ook bij guru3d vandaan 28.9 ofzo) Alle achtergrond programma's te killen tijdens de test. ehh, nog aanvullingen ?
Link naar reactie
Op dit moment Detonator 28.?? geinstalleerd. IOk zag dat bij guru3d versie 29.11 voor XP beschikbaar is? Heeft er al iemand ervaring mee? Bij de videokaart zit trouwens Winfox software waarmee volgens mij ook de geheugensnelheid kan worden aangepast? Tot welke waarde's is dit op te voeren?
Link naar reactie
Trail en Error. ik zou dat third party software proberen voor het overklokken, het wil weleens voorkomen dat de fabrikant met dat overklok software toch voor safe speelt en de kaart ff lager klokt dan hij aangeeft. (geen idee of dit vaak voorkomt, maar ik heb het welles ergens gelezen) sommige hier halen met hun ti-4400 ti-4600 waardes, maar het is gewoon een kwestie van een beetje verhogen, games spelen en kijken of je geen artifacts krijgt en dan weer verder, net zolang totdat het dus fout gaat, en dan ff lager instellen :wink:
Link naar reactie
Je moet met dat systeem makelijk over de 10.000 heen komen. check mijn score maar onderaan maar. Je kan je CPU en je GeForce 4 ook overklokken heb ik ook gedaan. De 29.11 drivers zijn niet echt geschikt voor de GF 4 ti denk ik. ze worden officieel niet eens ondersteund met die driver. Ik ben erg tevreden met de 28.90 driver die heeft met mijn GeForce 4 ti 4400 erg veel winst geleverd.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...