Ga naar inhoud

nVIDIA GeForce5 ???


Aanbevolen berichten

  • Reacties 106
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:b9a35816fe] Op 03-05-2002 15:52 schreef hjs: Voor die ouwe sjagerijn van een moddereter hier? Ja het forum met rust laten zodat hij niet hoeft op te letten :wink: mag ik al naar huis? [/quote:b9a35816fe] Deze "oude man" is jonger dan jij hoor [img:b9a35816fe]http://dynamic3.gamespy.com/~serioussam/forums/images/smilies/bgrin.gif[/img:b9a35816fe]
Link naar reactie
Okeej nu heb ik de specs van jouw pc gezien...goed hoor :smile: Maar met zo'n pc zou je zeker een hoge score bij 3Dmark halen--> waarom doe je dat niet? Ben wel nieuwsgierig of je dan boven de 10000Mark points uit kan komen! Check ook ff mijn specs van m'n pc en mijn 3Dmark! :smile:
Link naar reactie
Zeg, meneer de moderator post eens 3dmark2001se scores (ik schat ze rond de 11000) :grin: En hoeveel heeft dat systeem gekost want dat is wel erg duur spul. :wink: (veel te duur voor mij :cry: ) En die 3dkaart is zo lekker gekoel, die wil ik ook hebben. Ik snap niet hoe anthony2u die link heeft kunnen missen, je ziet duidelijk dat die quotes dikker en blauwer zijn. Het is maar goed dat je je schaamt anthony2u. :lol:
Link naar reactie
[quote:b0249f420f] Op 03-05-2002 17:04 schreef anthony2u: Okeej nu heb ik de specs van jouw pc gezien...goed hoor :smile: Maar met zo'n pc zou je zeker een hoge score bij 3Dmark halen--> waarom doe je dat niet? Ben wel nieuwsgierig of je dan boven de 10000Mark points uit kan komen! Check ook ff mijn specs van m'n pc en mijn 3Dmark! :smile: [/quote:b0249f420f] Hij kan makkelijk 12.000 halen met zo'n systeem als ie een beetje overklokt. 10.000 punten is niet zo bijzonder. Ik heb zelf al 11.470 en dat is niet eens bijzonder. ik heb al over de 13.000 gezien bij anderen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...