Ga naar inhoud

Kan geen filmen op tv afspelen


Aanbevolen berichten

http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=support_faqs Hier staat iets over opengl games die problemen kunnen veroorzaken. Wat de films betreft: :cry: Ik weet het niet. Ik heb zelf een geforce2. Hiermee kan je geen tv + pc tegelijk gebruiken met een film. Van de geforce4 weet ik het niet zeker. Iemand anders?
Link naar reactie
Ik heb excact hetzelfde probleem. Behalve met de 29.42 drivers. Gebruik nu toch weer de 40.72 voor de extra mogelijkheden en switch wel als ik een film op tv wil kijken. Ooit heb ik het ook werkend gehad met de 40.72, maar weet niet meer hoe (wist toen nog niet dat het later niet meer zou werken :-() Wat tv-tool betreft: Maak gewoon even die 10 euro over als je het wilt gebruiken. Het zal je de kop niet kosten denk ik zo. Je kunt zelfs eerst even gratis kijken of je het goed vindt werken.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb het zelfde probleem, ik had eerst in mijn ene pc een gforce 2 MX 400 zitten en toen deed hij alles goed. nu heb ik de geforce 2 in een andere pc gezet en in deze een geforce 4 ti 4200. Met de geforce 2 werkte alles goed (in het begin had ik wel z-w beeld) maar nu doen de geforce 2 en de geforce 4 ti 4200 het allebij niet meer. de geforce 4 geeft zelfs z-w beeld :( ik ben echt radeloos ik weet niet meer hoe ik het aan de praat moet krijgen (tv-tool bevalt me niet) als iemand hier nou eens een oplossing voor weet. Ik weet wel dat ik in het begin met die geforce 2 ook z-w beeld had en dat heb ik verholpen door de tv-out van S-vhs naar composite te zetten maar dat kan niet meer in de nieuwe drivers :(
Link naar reactie
[quote:6fa2b8bfd4="Da Boy"]Ik heb het zelfde probleem, ik had eerst in mijn ene pc een gforce 2 MX 400 zitten en toen deed hij alles goed. nu heb ik de geforce 2 in een andere pc gezet en in deze een geforce 4 ti 4200. Met de geforce 2 werkte alles goed (in het begin had ik wel z-w beeld) maar nu doen de geforce 2 en de geforce 4 ti 4200 het allebij niet meer. de geforce 4 geeft zelfs z-w beeld :( ik ben echt radeloos ik weet niet meer hoe ik het aan de praat moet krijgen (tv-tool bevalt me niet) als iemand hier nou eens een oplossing voor weet. Ik weet wel dat ik in het begin met die geforce 2 ook z-w beeld had en dat heb ik verholpen door de tv-out van S-vhs naar composite te zetten maar dat kan niet meer in de nieuwe drivers :([/quote:6fa2b8bfd4] heb je deze link al gelezen? http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=75962 Ik heb verder ook geen idee.
Link naar reactie
Jah maar ik schiet er niets mee op. er staat wel een link voor de geforce 3 [url]http://slashhead.homestead.com/files/TV/GF3TI500.jpg[/url] en op dat plaatje staat wel een instelling voor formaat video-uitvoer maar die heb je bij de geforce 4 niet. en die heb ik denk ik nodig. Dan zal ik toch maar TV-Tool maar gaan gebruiken. :-?
Link naar reactie
Ik heb precies hezelfde probleem gehad met mijn GeForce 2 Mx 400, en het lag volgensmij (is al zo lang geleden) aan een andere instelling van Nview. er is een of andere nutteloze functie genaamd 'overlay' dit staat bij de aanvullende eigenschappen van je videokaart (bij mij ten minste) toen ik dit allemaal weer op uit en default zet was het bij mij weer perfect Als dit niet helpt kan het ook helpen om andere refresh rates en resoluties te proberen, en de Tv het primair beeldscherm maken Ger
Link naar reactie
Ik heb ook meerdere dingen geprobeerd maar ik denk dat het in de detonator's zit want als ik mijn tv als primair scherm zet doen de films het wel op tv maar niet op de PC. Ook heb ik dat met die overlay geprobeerd maar dat stond al uit dus dat lukte niet. dan maar films kijken via de tv als primair beeldscherm. Mzzl Tom :roll: :EDIT: (een paar spel foutjes :lol: )
Link naar reactie
[quote:ba2491d36c="Da Boy"]Jah maar ik schiet er niets mee op. er staat wel een link voor de geforce 3 [url]http://slashhead.homestead.com/files/TV/GF3TI500.jpg[/url] en op dat plaatje staat wel een instelling voor formaat video-uitvoer maar die heb je bij de geforce 4 niet. en die heb ik denk ik nodig. Dan zal ik toch maar TV-Tool maar gaan gebruiken. :-?[/quote:ba2491d36c] Die formaat video-uitvoer is er wel degelijk. Eigenschappen beeldscherm>instellingen>geavanceerd>Geforce 4 Ti 4200>n-view. Dan rechtsklikken op tweede scherm (tv)>uitvoerapparaat selecteren. Vervolgens kun je de video-uitvoer instellen. Ik weet niet of het wat uithaalt, heb het nog niet getest.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...