Ga naar inhoud

Tip(je) voor GeForce (2) gebruikers


Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk weten de meeste Computer!Totaal diehards het al, maar even voor die gene die het nog niet doorhadden: Bij nVidia.com kun je een "Detonator" (=driver) downloaden waardoor je Geforce een stuk beter presteerd. Ik had namelijk eerst de meegeleverde standard drivers geinstaleerd en toen behaalde ik een score van 2112 bij 3Dmark 2001. En met de Detonator van nVidia haalde ik opeens een score van 2636! Dat vond ik dus wel de moeite waard om dat ff te vertellen, dus... Maar als je dit gaat doen moet je natuurlijk wel eerst ff de standaard drivers deinstalleren. De Groeten! :smile:
Link naar reactie
je bedoelt van Rivatuner2RC10.2 ? Als je die gewonload heb en opent met winzip zitten daar 5 mappen en 6 bestanden in. een van die bestanden heet Rivatuner.exe na het uitpakken moet je die gebruiken. Of bedoel je van de 28.90 drivers? die heeft idd geen EXE bestand. die moet je in een map instaleren en dan moet je naar de hardware eigenschappen van je Videokaart gaan en daar de oude drivers verwijderen en nieuwe isntaleren. vervolgens geef je daar aan in welke map de 28.90 drivers staan.
Link naar reactie
[quote:48d5e63753] Op 30-04-2002 13:17 schreef GeForce Mike: Je moet de DetenatorXP 28.90 drivers hebben die gaan nog veel sneller. teminste op mijn GeForce 4 ti 4400 wel. Ik vind de 28.32 drivers maar niets. Die kan je downloaden op http://www.guru3d.com [/quote:48d5e63753]wat zijn dan de 23.12 drivers bij windows update,ik Geforce2 mx 400
Link naar reactie
23.12 drivers die Windows Update adviseert zijn ruk.. die moet je niet instaleren slecht advies van Microsoft :grin: Onder windows XP is het deinstaleren van drivers betrekkelijk eenvoudig. ga naar Systeemeigenschappen naar Hardware naar Apparatenbeheer Klick op het plusje bij Beeldschermadapters Druk met de rechtermuistoets op je GeForce en dan kies je EIgenschappen. Dan kies je het tabblad stuurprogramma vervolgens kies je instalatie ongedaan maken. LET OP! nu moet je de pc opnieuw opstarten en zal hij opnieuw proberen de drivers te instaleren, nu is het de bedoeling dat je aangeeft dat hij de door jou gedownloade drivers gaat instaleren. de 28.90 drivers dus. Suc6. als het niet lukt hoor ik het wel.
Link naar reactie
[quote:c54f7e1fa0] Op 30-04-2002 23:48 schreef GeForce Mike: 23.12 drivers die Windows Update adviseert zijn ruk.. die moet je niet instaleren slecht advies van Microsoft :grin: Onder windows XP is het deinstaleren van drivers betrekkelijk eenvoudig. ga naar Systeemeigenschappen naar Hardware naar Apparatenbeheer Klick op het plusje bij Beeldschermadapters Druk met de rechtermuistoets op je GeForce en dan kies je EIgenschappen. Dan kies je het tabblad stuurprogramma vervolgens kies je instalatie ongedaan maken. LET OP! nu moet je de pc opnieuw opstarten en zal hij opnieuw proberen de drivers te instaleren, nu is het de bedoeling dat je aangeeft dat hij de door jou gedownloade drivers gaat instaleren. de 28.90 drivers dus. Suc6. als het niet lukt hoor ik het wel. [/quote:c54f7e1fa0]Ze spreken op die site al van 29.11 zijn die nog beter?
Link naar reactie
[quote:40df7dbaa9] Op 01-05-2002 19:39 schreef BA: Zou je moeten testen. Die drivers zijn allemaal beta's, daarom zityten ze niet in XP. Overigens doen die beta's het vaak wel goed :smile: [/quote:40df7dbaa9]Ik heb net het readme file zitten lezen maar de 29.11 ondersteund mijn kaart niet,terwijl de 28.90 dat wel doet.dus 28.90 ga ik proberen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...