Ga naar inhoud

Geforce 2 TI probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb een MSI kt333 moederbord met Athlon 1900+ en een Geforce 2 TI. Regelmatig loopt m'n pc vast. Ik krijg een zwart scherm. Staat er iets verkeerd ingesteld op de videokaart of in m'n bios ?. Als ik Mohaa wil spelen loopt hij al heel gauw vast. Of is het moederbord instabiel ?. het moederbord is geschikt voor overklokken, heb ik soms iets verkeerds ingesteld ?. (ik heb hem NIET overgeklokt!)
Link naar reactie
Helaas, had ik net al geprobeert, maar loopt evenzogoed nog vast. Heb net de laatste detonators XP drivers geinstalleert (onder windows98). Als dit het ook niet is, dan installeer ik windows opnieuw met DirectX7 en verder niks. Kijken wat de spellen dan doen. Ikzelf heb het idee, dat hoe grafischer, hoe sneller vast. (onderdelen gekocht, verkeerde moederbord geleverd, kast bleek te klein. Uiteindelijk tig keer terug naar die winkel, vandaag weer en geeist dat ze hem daar probeerden met mij erbij. Totaal geen probleem!!!!!). Thuis gelijk weer ellende. Draadloze randapparatuur vervangen door draadjes en de meeste problemen opgelost. Alleen nu nog dat zwart worden van het scherm. Anders moet ik maandag maar weer terug.
Link naar reactie
Ik weet het nu echt niet meer. De pc uitgezet en een halfuur gewacht. Toen weer aangezet. Gelijk het eerste beeld van scandisk toen zat hij alweer vast. Ik had trouwens de hardwareacceleratie onder beeldscherm uitgezet en toe was hij in 2d ineens een stuk sneller. Is dat normaal ?. Vanmiddag als ik thuiskom kijk ik wat hij doet. Ik vermoed dan toch een warmteprobleem of een videokaartprobleem.
Link naar reactie
Het is nu nog erger: Bij het opstarten krijg ik even beeld en daarna 1 lange aanhoudende fluittoon. (AMI bios) Ik ga straks even proberen m'n oude videokaart (1mb?) in die nieuwe pc te zetten. Maar eerst wil ik nu weten wat die fluittoon betekent. Geheugen ?, videokaart ?. Ik heb 4 diagnostische ledjes achterop zitten. Deze geven geen storing aan. Geweldige hulp, toch ?. :sad:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...