Ga naar inhoud

combinatie van eerder vragen over tv-out


Aanbevolen berichten

eerder vond ik op het forum delen van mijn vraag terug. vandaar deze plaatsing. welke videokaart heeft de beste tv-out functie voor dvd en is het beeld zowel zichtbaar op de monitor als op de tv? het liefst ook nog separate beelden per uitgang!!!!!!!!!! [ Dit bericht is bewerkt door: adriaan12345 op 2002-04-27 20:48 ]
Link naar reactie
Ja dat kan de G550 van Matrox Perfect voor TV-out DVD gebruik. Ook is het mogelijk om op je pc te werken (mitst zwaar genoeg) en tegelijk op je tv DVD weer te geven. Ook is het mogelijk om 2 monitors aan te sluiten op deze kaart en verschilende beelden weer te geven op de monitors. Moet ik er wel bij zeggen dat de Matrox G550 geen kaart is om 3D games mee te spelen.
Link naar reactie
Ik weet niet precies wat je bedoeld met twee separate beelden per uitgang. Kaarten met dual VGA optie hebben een aantal mogelijkheden om twee beeldschermen aan te sturen. clone mode: scherm 1 is identiek aan scherm 2 extended desktop mode: Scherm 2 is het verlengde (horizontaal of vertikaal) van scherm 1. multi monitor support met Overlay: Hiermee kun je rechtstreeks de TV-out aansturen terwijl op scherm 1 eventueel doorgewerkt kan worden in de windows omgeving en op de TV een DVD film. Ook kan je hier de film op te zien krijgen. Bij de Matrox G550 geldt 1024x768 16bits. als resolutie beperking op het primaire scherm bij overlay op de TV. Verder bestaat er nog desktop software waarmee je windows goed kunt verdelen over het scherm en de verschillende posities opslaan. (powerdesk, Hydravision en nView van respectievelijk Matrox, ATI Radeon, nVidia GF4)
Link naar reactie
nu gooi je weer kreten door elkaar. TV-out dualhead?? Je bedoeld TV-out met multimonitor support? Twee VGA monitoren gebruik je dus niet? Wil je 2x VGA met multimonitor support voor TV-out dan moet je de Club3D Radeon 8500LE D/T € 250,- of de ATI Radeon 7500 DVI retail kopen € 180,- of Club 3D Radeon 7500 D/T € 145,- (iets langzamer dan ATI model ca. 5 fps). Wil je alleen multimonitor support voor TV-out dan is een Hercules Radeon 8500LE € 210,- aantrekkelijk of wederom de beide Radeon 7500 kaarten.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...