Ga naar inhoud

Graag goede raad ivm nieuwe kaart


Aanbevolen berichten

Dit is mijn huidig systeem: Pentium III 650 Mhz Soyo SY-6VCA Moederbord Videokaart NVIDIA RIVA TNT Model 64 256 Mb RAM Apacer UNB PC133CL NEC DVD-5700B HP CD-Writer+8100 geluidskaart Creative SB Live! Value Maxtor harddisk 40 gb Ultra ATA 100 Samsung 10 GbUATA/66 (SV1021D) harddisk NIC 3Com etherlink PCI(3C900B-TPO) NIC 3com etherlink III ISA (3C509b-TPO) Monitor Belinea 10 30 40 Scanner Colorado Direct 9600 Printer Epson Stylus color 600 Ik weet het, het is niet van het laatste nieuwe maar ik heb dan ook geen behoefte aan gamen en overclocken.Ik kijk wel af en toe een concertje op DVD en vraag mij nu toch af of mijn beeld nog niet beter zou zijn met een recentere videokaart of speelt dit voor alleen het afspelen van een DVD niet veel rol.Graag advies please.
Link naar reactie
Bij het afspelen van een DVD speelt de videokaart zeker een rol :smile: De kwaliteit van de TV-out bepaald voor een groot deel de kwaliteit op je TV. Als je niet aan gamen doet, dan is de beste keuze de Matrox G550. (sowieso de beste keuze voor DVD) Ik denk dat je versteld zult staan van het verschil tussen die TNT2 en de G550 :smile:
Link naar reactie
[quote:b04020cc93] Op 27-04-2002 21:23 schreef Slashhead: Vergeet wat die gasten hierboven zeggen :razz: Koop een losse Hollywood MPEG2 kaart. Tweede hands zijn die dingen amper €50,- [/quote:b04020cc93] Zo had ik het nog niet bekeken.. dat kan natuurlijk ook. Als het puur alleen om DVD kijken gaat dan is dat een erg goede en goedkope oplossing
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...