Ga naar inhoud

Problemen met stealth III


Aanbevolen berichten

Ik heb problemen met mijn video kaart zodra ik games ga spelen. B.v. Fifa 2002 zie je de gezichten van de mannetjes niet omdat het haar aan de voorkant ook groeit. En medal of honor is heel de omgeving zwart. Heeft iemand met deze videokaart ook problemen gehad. Of weet iemand de oplossing? Reageer dan aub.
Link naar reactie
Wat sowieso belangrijk kan zijn is dat je gebruik maakt van de laatste updates van deze kaart. Het gaat om een update van de bios en een update van de drivers. Via de volgende link kun je beide updates terugvinden: [url=http://www.hastec.nl/drivers/diamond/stealth3s540/stealth3s540.htm]Hastec Stealth III S540 drivers sectie[/url] Met beide updates heb je iets meer kans van slagen.
Link naar reactie
Mijn broer heeft deze kaart ook gehad en had ook regelmatig problemen. Althans, soms kleine verstoringen en rare (te donkere) lichtinstellingen. En hoe nieuwer de spellen hoe meer problemen. Helaas doen zowel S3 als Diamond niets meer aan de drivers. Dus versies van Diamond of S3 of de JGC tweaked drivers maakten eigenlijk nooit een verschil. Eigenlijk is er zelden iets aan te doen, puur vanwege ouderdom van de kaart.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...