Ga naar inhoud

neovo beeldschermen


Aanbevolen berichten

Ik heb de door velen bejubelde X174 zien staan bij Mediamarkt en ik kan je zeggen dat ik het helemaal niets vind. Het staat misschien wel leuk zo'n glasplaat ervoor, maar ik vond het zeer storend. Ik zag vrij weinig van het beeld omdat de TL-verlichting van het plafond hinderlijk paars (blijkbaar kleur van de coating van die plaat) gereflecteerd werd. De normale Neovo schermen (die trouwens verdomd veel lijken op Lite-on schermen) hebben weer langzamere panelen en zijn dus minder geschikt voor games.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Je moet er wel bij zeggen dat bij mediamarkt er 40 moniten met een vga splitter hetzelfde signaal delen. Toen ik er was, gaven ze TMF door. Daar is het ding niet voor bedoeld. Bovendien stond ie op eenlage resolutie, terwijl alle tft moniten een 'ideale' resolutie hebben. Voor de x174 is dat 1280x1024. Overigens scoort deze monitor in tests prima cijfers.
Link naar reactie
Ik heb hem ook in het echt gezien en niet in een winkel delende met 40 andere schermen maar gewoon op 1 pc. en dat zag er best aardig uit. mooi scherm niets mis mee. wel wennen dat er idd zo´n glas plat voor zit. ik zou gewoon dat scherm eerst in de winkel bekijken op 1 pc en niet gedeelt met andere schermen. voor dat je hem koopt.
Link naar reactie
Ik heb nu opngeveer een half jaar een Neovo TFT scherm type F15. Ik ben er erg tevreden over. Een prima scherm voor een goede prijs. Gekocht bij de Media Markt. Samen met de verkoper hebben we gekeken of er geen pixels kapot waren. Die waren er niet en die zijn er nog niet. Een bijkomend voordeel (van alle TFT schermen) is dat je geen last hebt van invallend licht. Ik zit met mijn scherm haaks op het raam, en bij mijn oude scherm moest ik bij lichtinval altijd een zij karton plaatsen. Succes bij je keuze, Jaap
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...