Ga naar inhoud

Verkeerd geïnstalleerde detonateur


Aanbevolen berichten

Een kameraad van mij heeft een nieuwe computer gekocht: AMD XP 1700+ MSI KT3 Ultra KT333 DDR (AMI Bios) 512 MB DDR GF 4MX 440 (Point of View) Hercules Prophetview 15" TFT DVD CD RW Windows XP Home NL De computer is volledig geinstalleerd en liep prima. Bij de videokaard zat de 27.xx detonateur. Mijn kameraad wilde de detonateur vervangen door de 28.80. Hij heeft echter niet de oude driver uninstalled, maar via configuratiescherm/beeldscherm/instellingen/advanced/stuurprogramma's bijwerken de driver vervangen/overgeschreven. Gevolg: Computer start gewoon op en laadt ook Windows XP (kun je horen aan het melodietje) maar geeft geen beeld. Het wordt dus erg lastig de oude driver te wissen en de goede driver alsnog te installeren. Iemand een idee hoe dit probleem op te lossen?
Link naar reactie
Voordat windows Opstart op F8 drukken. Nu krijg je een Menutje. je kan dan o.a. opstarten in veilige modus en in VGA modus. Probeer op te starten in VGA modus en de driver te verwijderen of probeer het in veilige modus. de 28.80 drivers werken bij mij wel prima onder Windows XP pro NL overigens.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...