Ga naar inhoud

TV Out werkt nog steeds niet..:( wie heeft tips??!


Aanbevolen berichten

Ik zit al een tijdje met het probleem dat mijn TV Out niet goed werkt. Ik krijg nergens een mogelijkheid om aan te geven dat ik een tv heb aangesloten op mijn kaart. (ik werk onder win XP). ik heb inmiddels ook de nieuwste drivers van mijn videokaart gedownload (Nvidia Geforce 3 Ti200). Alleen met het programma TVTool lukt het mij om enig beeld te krijgen. Maar dit programma werkt ook niet helemaal goed en het beeld is ook niet je van het. ik weet echt niet wat ik nog meer kan proberen om dit probleem te verhelpen..
Link naar reactie
Als de PC uit staat verbind je de TV met je video kaart en dan zet je je TV op het juiste externe kanaal. Start de PC op en dan ga je naar beeldscherm eigenschappen. klik op instellingen - geavanceerd en ga naar het tabblad GF3Ti200 als je daar op additional properties o.i.d. klikt dan komen er nieuwe tabbladen waarop je een weergave kunt kiezen. Daar heb je de optie TV of monitor.
Link naar reactie
bedankt ik ben al een eindje verder! Ik heb nu nView geactiveerd en het werkt goed. MAAR: hij herkent maar 1 monitor. Als ik op een venster klik met de rechter muisknop krijg ik een menu-optie "nview uitbreidingen" dan kan ik de toepassing verzenden. Er staat dan: toepassing verzenden naar --> monitor --> en dan kan ik maar uit ÉÉN monitor kiezen.. Hoe komt dit?
Link naar reactie
Ja ik heb dat dus ook met een TV kaart van ASUS de V8200 Ti200. Ik krijg geen TV beeld al barst de wereld. In XP komt zelfs na het niet herkennen van een TV het oorspronkelijke monitorbeeld niet terug en moest ik dus een backup terugzetten van XP. Ook in W98 krijg ik geen beeld en heb toch alle instellingen gevolgd uit het boekje. Daar ik geen S-VHS TV heb moest ik het signaal via de S-VHS recorder sturen maar dat zou toch ook mogelijk moeten zijn??
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...