Ga naar inhoud

TEST.? Serious Sam & VulpineGL


Aanbevolen berichten

Hallo, In de nieuwe Computer-Totaal stond een test van Geforce 4(mx) kaartjes, deze werden getest met Serious Sam & VulpineGL Ik wil zelf ook even mijn Videokaart(en)testen.? Serious Sam heb ik in huis, maar hoe doe ik die FPS-TEST.? En die VulpineGL hoe en waar kan ik die vinden.? mvg JC [ Dit bericht is bewerkt door: JC op 2002-04-21 18:13 ]
Link naar reactie
[url=http://www.fileplanet.com/index.asp?section=1314]VulpineGL[/url] kun je hier downloaden optie 8. Verder is er nog een patch voor versie 1.1 Wat serious SAM betreft. Met F1 open je de consol en voor je [b:3d83db9f77]/dem_bProfile=1[/b:3d83db9f77] in. Dan start je de Yodeller demo en na afloop kijk je middels F1 weer in je consol en zie daar de fps. _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16226]"[/url]No, no, I'm not playing, I'm testing... give me that controller back... muaaaaaaa....[url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16226]"[/url] [ Dit bericht is bewerkt door: Slashhead op 2002-04-21 18:38 ]
Link naar reactie
[quote:60adb5255b] Op 21-04-2002 19:48 schreef hjs: En JC wat vondt je van het artikel ? [/quote:60adb5255b] Het Artikel was wel aardig, maar voor mij nog niet voldoende om mijn GF2 om te ruilen.? Die Serious Sam test heb ik nu gedaan.? Alleen die VulpineGL Downloaden dat wordt moeilijk. 50 Mb met een 56k. mvg JC
Link naar reactie
[quote:0fc773f8e7] Op 22-04-2002 8:38 schreef JC: Het Artikel was wel aardig, maar voor mij nog niet voldoende om mijn GF2 om te ruilen.? Die Serious Sam test heb ik nu gedaan.? Alleen die VulpineGL Downloaden dat wordt moeilijk. 50 Mb met een 56k. mvg JC [/quote:0fc773f8e7] Wel aardig? Je moet anders eens op cd's gaan kijken welke bij bladen zitten. (geen kennis met kabelADSL ? )
Link naar reactie
Het gaat in het artikel niet om de merken kaarten maar om de chipset onboard !! Alle videokaarten met bv. de ti-4400 chipset presteren ongeveer gelijk op standaard waarde. Dus het maakt niet veel uit wel merk je test. Asus maakt geen bijzondere videokaarten, hoogstens dat de DeLuxe serie wat rijker vorzien is van goodies (hoewel ik denk dat de Gainward ti4600 GS nog rijker (en in mijn ogen overbodiger) is uitgerust, de kaart kost alleen maar nog meer daardoor. Trouwens ik heb nog geen Asus TI-4600 Deluxe gezien en zie ook geen vermelding op hun site. Niet intressant dus!! Leadtek, Gainward GS of Chaintek zijn veel intressanter door hun overklok potentie (dus het plaatsten van goede koelers)
Link naar reactie
[quote:a1cab9e58b] Op 22-04-2002 16:01 schreef hjs: Je kan natuurlijk gewoon een detail van een screenshot pakken, alleen het meest opvallende stukje, valt het plaatje ook weer mee qua grote. [/quote:a1cab9e58b] Dat zou ook goed kunnen. Ik zal eens rondvragen wat voor reso's gebruikelijk zijn.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...