Ga naar inhoud

gforce3 of radeon 8500


Aanbevolen berichten

wegens beperkt budget heg ik de keus tussen een a open gforce ti200 128mb ddr ram of eenn xpert vision ati radeon 8500 61mb ddr ram.Allebij ongeveer €240.O is er nog iets beters voor die prijs? Heb ,thun.1400,k7t turbo2 mob,384sdram;57° werktemp.Een nieuwe kaart geeft dit veel extra warmte?Koeler is thermaltake volcano 7
Link naar reactie
[quote:3108ea18f2] Op 19-04-2002 1:57 schreef GeForce Mike: de Athlon "thunderbird" 1400mhz is een van de warmste CPU's die AMD ooit gemaakt heeft samen met de AthlonXP 2100+. Daar moet gewoon een zware cooler op. Nogmaals 57 graden hoeft geen probleem te wezen. [/quote:3108ea18f2] Ik heb een AMD TB 1400 Mhz en die draait op 63 graden. Is dit wel gezond? Hij mag er maar 65 worden heb ik begrepen.
Link naar reactie
Ik had ongeveer hetzelfde dilemma als Naree: een Gforce of Radeon. Mede omdat ik ook van plan ben (al is het maar af en toe) een DVD via de PC op mijn TV te bekijken, heb ik voor een Radeon 8500 gekozen. Verder zijn basic specificaties van de Radeon beter, en de verdere ontwikkeling van de drivers zal de performance verder verbeteren. PaulusP
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...