Ga naar inhoud

Ik wil twee monitoren aan één computer. Hoe kan ik zoiets do


Aanbevolen berichten

GF4MX kent [b:491a0cfa4d]nog[/b:491a0cfa4d] geen dual VGA uitvoeringen... Je kunt ook splitkastjes kopen maar die zijn iets duurder en alleen bruikbaar als het om identieke monitoren gaat. Anders moet je naar een Club3D Radeon 7500 D/T gaan dat is de goedkoopste kaart die goed 2 beeldschermen aan kan sturen. _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16226]"[/url]No, no, I'm not playing, I'm testing... give me that controller back... muaaaaaaa....[url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16226]"[/url] [ Dit bericht is bewerkt door: Slashhead op 2002-04-17 19:03 ]
Link naar reactie
ehh slashhead, je hebt toch G4MX kaarten (sparkle heeft er een bijvoorbeeld, de 7200T4) met zowel een normale VGA aansluiting als een DVI aansluiting. Met een verloopstekker kun je dan op die DVI aansluiting ook een CRT monitor kwijt, hoeft volgens mij ook niet dezelfde te zijn... <edit> Oops...zie ineens dat de website van alternate de verkeerde geforce4 variant opgeeft voor die kaart, blijkt het een g4ti te zijn en geen G4MX....sorry...) </edit> _________________ Pilots are the best computers we can put aboard aircraft, and the only ones that can be massproduced with unskilled labor.. [ Dit bericht is bewerkt door: Hent op 2002-04-17 20:37 ]
Link naar reactie
ik ook, tis wel de tigste keer dat ik mezelf heb laten misleiden door de alternate site voor wat betreft specs, maar ja, het bekende verhaal van die ezel... Trouwens op de sparkle site staat wel bij G4MX kaarten dat een DVI uitgang een optie is, weet nu niet of ze bedoelen dat er dan alleen een DVI uitgang op zit of beide... Misschien worden ze wel niet geimporteerd...?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...