Ga naar inhoud

scherm resolutie veranderd steeds


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mijn schermresolutie, wat ontstaan is na het installeren van een tweede video kaart. Het volgende gebeurd: na het afsluiten van Windows gebeurd het soms (lang niet altijd dus) dat bij het opnieuw opstarten de schermresolutie van het hoofdscherm de resolutie heeft aangenomen van het 2e scherm. Tevens gebeurd het dan soms dat de werkbalk alleen op het tweede scherm is te zien, en ik deze weer terug moest slepen naar het hoofdscherm. Soms gebeurd het ook dat een deel van mijn desktop ikonen op het tweede scherm terecht zijn gekomen. Systeem: AMD 1800+ 512 MB 1e kaart ASUS geforce 3 ti200 met standaard ASUS drivers 2e kaart Nvidia Riva TNT2 model 64 pro 32 MB met standaard drivers van de kaart. Heeft iemand enig idee wat de oorzaak hiervan is en hoe dit op te lossen valt, want het is knap lastig als je om de haverklap je hele beeldscherm opnieuw moet instellen. Bert Kuyper
Link naar reactie
Nee, het gebeurd willekeurig. Zonet de PC opgestart en dat gaat zonder problemen. Het is me niet duidelijk wat het nu veroorzaakt. Problemen met een van de videokaarten heb ik ook niet. In mijn vorige PC heb ik twee jaar met een dual monitor opstelling gewerkt en nooit problemen gehad. Wie heeft dit ook al eens eerder gehad?? Bert Kuyper
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...