Ga naar inhoud

Gescrambelde Polygonen (Help)


Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dit het forum ervoor is, omdat ik geen idee heb waardoor dit probleem zich voordoet. Ik heb ongeveer 3/4 jaar een pc met athlon 1200, k7t turbo motherboard, gfc2 mx videokaart. Bij sommige spellen, (avsp2, c&c renegade en in mindere mate wolfenstein) worden de polygonen wisselend verspreid over het beeld, verplaatst over andere textures, uitgerekt, verkleurd, ingekrompen, verdwijnen volledig etc. Moeilijk te beschrijven, maar het komt erop neer dat de spellen onspeelbaar zijn. Op sommige stukken (meestal met minder outdoor omgevingen of minder tegenstanders, minder zware graphics dus) is het minder. Ik heb alles al geprobeerd, zelfs de videokaart vervangen door een nieuwe (geforce 2 titanium) en nog heb ik hetzelfde probleem. Ik heb elke versie van de drivers al geinstalleerd gehad, elke Directx, alles. Nu weet ik geen raad meer. Heeft iemand hetzelfde probleem? Want anders komt het neer op een nieuwe cpu en moederbord kopen, om te kijken of dat helpt. Btw, bij 3DMark 2001 heb ik het probleem alleen zichtbaar bij de vertex shading test. De rondrennende mannetjes worden als het ware aan elkaar vast gemaakt met polygon-touwtjes.
Link naar reactie
De nieuwste bios voor je moederbord is natuurlijk altijd goed. DIt is toch een moederbord met een kt133(a) chipset? Daar waren heel wat problemen mee, zeker in combinatie met een soundblaster live geluidskaart. Dus ik zou zeker op zoek naar de laatste bios, en de laatste via 4in1 drivers en dingen als de pci-latency patch check http://www.viahardware.com
Link naar reactie
Ik heb nog steeds wat moeite met het vinden van een goede bios flash, waarbij ik zeker ben van de goede. Mijn moederbord is een k7t turbo socket A bord met de via kt133a chipset. Weet iemand een goede link? En wat moet je doen na het flashen van de bios, win2k opnieuw installeren etc.?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...