Ga naar inhoud

geforce4


Aanbevolen berichten

OC'en helpt natuurlijk altijd wat, maar die MX200 is de allertraagste GeForce die er is, verwcht dus niet dat je opeens hele grote resoluties ed gebruiken kan. Die kaarten worden voornamelijk door hun geheugeninterface beperkt. Eigenlijk vind ik ze ook niet echt geschikt als gamekaarten voor nieuwere games, omdat ze die gewoon niet bijbenen kunnen. Ik zou zeggen probeer het eens. Misschien dat mijn bovenstaande oordeel over de GF2 MX200 een beetje hard overkomt, maar ik zou niet weten hoe je het anders omschrijven moet. Alle beetjes performance helpen natuurlijk, dus ik zou gewoon lekker proberen te OC'en :smile:
Link naar reactie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Ik denk dat het niet veel zin heeft om een GeForce 2 MX 200 over te klokken hij word te veel beperkt door zijn 2 "pipelines" en 64bits Memmory bus. dat het verhhogen van de core en Mem snelheid nauwlijks merkbaar verschil zal opleveren. Je kan beter een nieuwe videokaart kopen. zoals BA zegt de GF2 MX 200 is totaal niet geschikt voor de nieuwste games
Link naar reactie
idd 275 Euro lijkt mij ook erg realistisch voor een TI 4200. toch zou ik er voor gaan sparen Ruudpel. zoals ik al eerder vermelde is de meerwaarde van een GeForce 4 ti op een GeForce 3 groot genoeg voor een extra uitgave van 75 Euro. _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=15519]My System[/url] | [url=http://service.madonion.com/compare?2k1=3228911]3Dmark2001SE[/url] [ Dit bericht is bewerkt door: GeForce Mike op 2002-04-15 00:06 ]
Link naar reactie
Als ie inderdaad 275 wordt, koop ik hem bijna zeker weten. Mijn huidige computer is vrijwel zeker verkocht, dus ik hoop dat de 4200 snel uitkomt, zodat ik niet te lang met een simpel kaartje moet doen. Ps. Ik zal heel ff kort uitleg geven over de naam 'ruudpel' ik heet Ruud Pel :wink:
Link naar reactie
[quote:8687f421f9] Op 14-04-2002 22:06 schreef ruudpel: Als ie inderdaad 275 wordt, koop ik hem bijna zeker weten. Mijn huidige computer is vrijwel zeker verkocht, dus ik hoop dat de 4200 snel uitkomt, zodat ik niet te lang met een simpel kaartje moet doen. Ps. Ik zal heel ff kort uitleg geven over de naam 'ruudpel' ik heet Ruud Pel :wink: [/quote:8687f421f9] Ga je een heel nieuw systeem kopen dan? omdat je je huidge systeem heb verkocht? ps. voor mijn naam is geen zinnige verklaring :grin:
Link naar reactie
[quote:27e85139ff] Op 15-04-2002 0:14 schreef GeForce Mike: Wat is daar nu raar aan? Ik heb ene tattoo van nVidia op me rug en van alle GeForce kaarten die ik gehad heb op me arm :wink: [/quote:27e85139ff] Ja, maar die gaan de geschiedenis in als succesvolle producten. K6-2 was van een em, ander kaliber.
Link naar reactie
De Riva TNT is dan ook nog steeds m'n favoriete kaart :smile: (de goeie ouwe tijd van de Diamond Vipers) Ik ga idd een gedeeltelijk nieuwe computer kopen: processor, geheugen, moederbord, harde schijf, en videokaart. Ik denk dat we al eens gediscussieerd hebben over de Intel/AMD kwestie..:wink: Als alles doorgaat laat ik jullie nog wel eens weten wat het geworden is :smile:
Link naar reactie
[quote:acc11095f9] Op 14-04-2002 18:07 schreef BA: :grin: Als die ASUS echt 385 Euro was dan stond er nu een nieuwe advertentie van mij bij vraag en aanbod :smile: [/quote:acc11095f9] Je kan mijn visiontek kopen eind van de week als je wil voor €395. Wij krijgen weer een inruilactie van overuren voor pcspullen, tegen zulke lage prijzen dat ik dat niet kan weigeren. In dat nieuwe systeem zit een Gainward [ Dit bericht is bewerkt door: SkinnerEd op 2002-04-15 18:19 ]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...