Ga naar inhoud

Detonater3/3dmark


Aanbevolen berichten

Hallo, Op mijn nieuwe systeem wou ik natuurlijk ook de nieuwste drivers.... Ik hoef dus echter niet te proberen om iets met 3d te starten met de Det 28.32, want dat levert onmiddelijk een vastloper op. De 23.11 levert geen problemen op. De grollen begonnen na de installatie van 3dmark2001SE. Verder is het systeem stabiel en snel, alleen de cpu wordt nog wat heet (55gr). Maar dat is een kwestie van te veel pasta denk ik. Aan overklokken ben ik nog niet toegekomen. Iemand een idee? Systeem: Asus A7V266-E BIOS 1004-B Duron 1200 256mb ddr (van Mycom) Geforce2 mx400 64mb RAID 0 met 2x Maxtor d740x 40gb Realtek 8139 onboard 5.1 sound Win2000 sp2 Detonator 23.11 VIA 4.37 De 3dmark die niet vastliep gaf een score van 3069. (eerste versie 3dmark met det 23.11)
Link naar reactie
BIOS update, toch niet van je kaart he? Dat zou ik ieg niet doen als je niet aan het bios editten bent of zo. Er zijn wel biossen van nVidia, maar daarna kan je niet meer terug naar je oude mocht het niet werken. Verder kan het wel eens gebeuren dat je een error krijgt na 1 3Dmark test, maar dat is vaak ook meer een driverprobleem.
Link naar reactie
Nee die BIOS update is voor het mobo.... Het bord is geleverd met een versie 1004 beta en er is een 1007 final uit sinds eergisteren die stabiliteits problemen oplost. En aangezien ik ook aan het overklokken wil slaan als ik de cpu temp onder controle heb is een stabiele BIOS versie ook wel fijn... Dat is toch wel de basis voor een snel systeem!
Link naar reactie
Je moet even kijke hoe die patch heet. Je hebt namelijk grote kans dat die zelfde cd bij verschillende mobo's geleverd word, en dat die patch de AMD AGP miniport driver is. Die moet je bij AMD 750 en 760 chipsets installeren in plaats van de VIA AGP driver. Maar jij hebt een VIA chipset, dus voor jou gaat dat niet op.
Link naar reactie
BA, bedankt voor alle hulp zover. Ik heb de boel stabiel zolang ik die DetXP 28.32 niet gebruik. Dat geldt trouwens ook voor mijn oude systeem met een PentiumIII 600@645mhz op een MSI bord (6309). Nou nog een andere koeler kopen, want met die Chrome Orb blijft de cpu 55 graden, wat ik ook doe.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...