Ga naar inhoud

GForce2 GTS overclocken


Aanbevolen berichten

Hi, Ik heb een GForce2 GTS van Gigabyte (GF-2000) en wil graag dat beetje extra er uit sleuren wat mogelijk is met deze kaart. Drivers 21.83 en de klokkern= 215 klokgeh.=365 Hoe ver kan ik gaan zonder deze kaart op te blazen? Ik heb laatst Colin McRae 2 gekocht en dit spel wil dus absoluut niet goed lopen op mijn Pent3 822. Ook Medal of Honor loopt knap beroerd. Als iemand zo`n kaart heeft dan hoor ik graag welke waarden mogelijk zijn! Bij voorbaad dank!
Link naar reactie
Ik denk dat je een ander probleem hebt :eek: Want bij mij loopt CMR 2 behoorlijk goed (sommige levels schokken een beetje), en bij mijn moeder gaat het helemaal goed. Ter info: ik heb een PII 350 @ 402, 192 mb ram en een V550 TNT 8mb =====> dus veeeeeeeeel trager dan de jouwe, en het draait dus harstikke goed op 1024 x 867 op sommige levels na Mijn moeder heeft een 1 GHz Athlon met 256 mb ram en een noname Geforce 2mx kaart. Hoe oud is je windhoos install? _________________ Het Adidas-netwerkprotocol: heen en weer rennen met een diskette [ Dit Bericht is bewerkt door: Eddey op 2002-03-27 12:37 ]
Link naar reactie
Ik heb Windows ME er nu een jaar opstaan. Werkt geheel probleemloos. Ik speel CmR 2 dus op 640x480 alles op min. en toch schokt alles zo dat het niet te spelen is. Ander probleem? Ik weet het niet. Ik heb nogal wat games er op staan en allen lopen werkelijk als een tierelier. Behalve dan die twee eerder genoemde.
Link naar reactie
MOHAA moet zeker goed te spelen zijn op die kaart, alleen moet je niet alles full detail zetten. Ik heb wel eens bij WinME gezien dat de meeste spellen goed liepen, maar dat specifieke games voor geen meter wouden onde ME. Misschien ook het probleem bij jou? Qua OC'en moet je mazzel hebben wil je er meer uit halen, dat infineon geheugen wat er op zit komt meestal maar rond de 366 MHz. De core nog hoger zetten heeft geen zin, omdat de kaart beperkt is dor zijn bandbreedte. (Ik heb er zelf ok 1 gehad)
Link naar reactie
Dank je voor dit antwoord Ba, Ik zal er maar mee moeten leren leven I gess. Je hebt gelijk wat betreft MofHonor. Deze loopt wel goed maar dan ook alles op min. Toch niet zo mooi maar goed.Ik laat het op je advies hier maar bij en ga niet sleutelen aan een stabiel systeem welke al een jaar probleemloos werkt. Nogaals thanks voor het antwoord.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...