Ga naar inhoud

Hoe krijg ik Nview weer terug in XP ?


Aanbevolen berichten

Hoi, Installeerde de nieuwste Nvidia-drivers en m'n Nview is weg. Hoe krijg ik Nview apart geinstalleerd onder windows XP. Ik vond het toch handig, want ik kon switchen tussen monitoren TV en Computermonitor. Tevens ben ik onder XP m'n TV kwijt. Dus nu heb ik 1 monitor (computer) en m'n TV detecteert ie niet. Ga ik checken (heb multi boot OS, met winME) bij WinMe kan ik gewoon DVD's afspelen op TV en is er niks a/d hand met kabels of TV. Nvidiadrivers 28.32 gedownload van nvidia.com. computer is pent 4, 1.7 Ghz met Geforce2 MX, 400 + TV-out. Ik kan wel switchen via de normale Nvidia-driver, maar ik wil die opties terug zoals "clone" enz.. Dat kan ik nou niet meer. Iemand mij helpen ? Groet, Aswin
Link naar reactie
Nou, ik kan je meedelen dat ik toch de nieuwste drivers met multi-display support aan de praat heb gekregen. Bij de installatie blijft 1 file van de vorige NVidia-driver achter. Je moet dus onder XP in Safe mode opstarten en alles wegflikkeren. De eerste keer via Add/Remove programs, dan dat Detonatorverwijder tool runnen en dan restarten in Safe-mode en verder installeren
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...