Ga naar inhoud

Radeon 8500 met video-in ?


Aanbevolen berichten

Ik wil een nieuwe vga-kaart kopen en mijn keus is gevallen op een Radeon 8500. Nu heb ik in diverse nieuwgroepen gelezen dat er ook zijn met een video-ingang, dus niet de all-in-wonder uitvoering. Zijn er inderdaad Radeon 8500 kaarten met video-in. Zo ja, welke fabrikant(en) maken deze en waar zijn ze te koop. Ik kan ze namelijk nergens vinden.
Link naar reactie
Op Yorcom.nl gezien : Club 3D ATI Radeon 8500 PRO 64MB DDR + TV en volgens club3d : True color 3D Graphics & DVD acceleration 32MB frame buffer to process massive 3D textures Powered by ATI RAGE 128 PRO™ graphics engine 32-bit true color 3D acceleration (16.7 million colors) up to 1920x1200 2D graphics up to 1920x1200@32bpp Full OpenGL® ICD, Direct3D and DirectX® acceleration Hardware DVD for full-frame rate, full-screen DVD AGP 4X / 2X Optional video-in/video-out support dus ik d8 dat er wel een tv kaartje in omloop is :smile:
Link naar reactie
f*ck stomme eikel dat ik ben :smile: verkeerde club-3d :razz: ik bedoelde deze : Get all of the incredible 3D and DVD of RADEON™ 8500 with the benefit of flat panels – crisper images, significantly reduced eyestrain and space savings Use video-out to connect your PC to TV or VCR Anyway, t staat wel op club-3d.nl, sorry voor mijn blunder de eerste mail :smile:
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...