Ga naar inhoud

-= GeForce 4 Topic Deel 10 =-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 100
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:c247d434af]Valt me op dat Edward ze visiontek hoger kan overklokken dan Vtec ze Gainward.[/quote:c247d434af]Ik ben (was) zelf nog niet echt bezig geweest met het extreme overclocken, vandaar. Zo net heb ik de kaart getest op de overclockbaarheid en krijg hem zonder niet al te veel problemen op 325 core en 738 memory. Ook nog de 750 geprobeerd, maar kreeg toen allerlei rare dingen te zien :grin:
Link naar reactie
Ik heb hem net effe probeert op 320core en 756memory, maar kreeg wel last van articacts in 3DMark. De core hoger ligt wat moeilijk: soms loopt ie goed op 325, maar een andere keer loopt ie vast op dezelfde snelheid. [img:0b492ad003]http://members.home.nl/mws/temp/oc.jpg[/img:0b492ad003]
Link naar reactie
[quote:9a3c9b2fab] Op 23-03-2002 23:46, schreef VTec: Maar ik kan me herinneren dat ik met deze demo wel hogere scores heb behaalt. Ik heb juist de minder intensieve timedemo van AT gekozen, na uwe wijze woorden :wink: [/quote:9a3c9b2fab] Luisterd er toch nog iemand naar me :grin: Welke Windows gebruik je? mischien word het tijd voor een schone instalatie.. kan ook helpen. Of misschien is RTCW gewoon altijd CPU intensief.
Link naar reactie
[quote:2964813a92]Luisterd er toch nog iemand naar me :grin: Welke Windows gebruik je? mischien word het tijd voor een schone instalatie.. kan ook helpen. Of misschien is RTCW gewoon altijd CPU intensief.[/quote:2964813a92]Aan de schoonheid van Windows ligt het niet (Windows ME, btw). Deze heb ik speciaal voor het benchmarken geinstalleerd en een ghost van gemaakt. Regelmatig zet ik deze ghost terug, om zeker te zijn dat het qua vervuiling goed zit :smile: Maar het is alweer een tijdje geleden, dus misschien vergis ik me ook wel (in de aantal fps van RTCW). _________________ Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=3925]Power[/url] Animal [ Dit Bericht is bewerkt door: VTec op 2002-03-24 00:01 ]
Link naar reactie
[quote:f15bd20d48] Op 23-03-2002 23:50, schreef GeForce Mike: Op welke settings draai je al die demos nu? Die dronez is namelijk goed speelbaar op FSAAx4 zie ik. Ik heb Dronez bij me GF4 gehad. ga ik maandag ook maar is installeren denk ik. [/quote:f15bd20d48]Je bedoelt de settings onder Windows of in het spel ? Onder Windows heb ik alleen de vsync aangepast en voor de rest standaard gelaten. Bij Dronez heb ik de settings van GeForce3 Bump gebruikt. Een aantal settings kon je nog wel verder verhogen, maar deze heb ik niet aangepast. Wel weer bij RCTW, maw daar alles op een hoge kwaliteit e.d. gezet. Zo, ik ga met de hond lopen en lekker naar bed. Tot morgen !!! _________________ Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=3925]Power[/url] Animal [ Dit Bericht is bewerkt door: VTec op 2002-03-24 00:00 ]
Link naar reactie
[quote:71d15b7974] Op 23-03-2002 22:20, schreef GeForce Mike: Volgens mij had 2Fast van dit forum ook een GeForce 2 Ulra... of niet? [/quote:71d15b7974] Jep ik heb idd een Geforce 2 Ultra, die zit nog in mn oude pc... De 2d kwaliteit van mn Leadtek Geforce 3 is idd een stuk beter.. (jullie hadden het over rollende lijnen?? welke test??)
Link naar reactie
[quote:8006adca06] Op 24-03-2002 12:59, schreef 2FAST: Huh?? nooit last van gehad... (het was trouwens een Creative kaart...) [/quote:8006adca06] Had ik het toch goed dat jij een GeForce 2 Ultra had :grin: Valt me weer mee van mezelf. Ik had het met een Gainward GF2 Ultra en Slashhead met een Elsa GF2 Ultra. Beiden hadden we onder bepaalde Vernieuwings frequenties in zowel games als desktop rolende lijnen zoals BA beschrijft. Destijds hadden er veel GF2 Ultra eigenaren last van. Jij heb blijkbaar geluk gehad met de Creative kaart.
Link naar reactie
Vtec Draai jij Multi-boot dan? Of zet je elke keer als je gaat benchmarken weer je ghost terug? Ik ben zelf niet zo kapot van WindowsME omdat het niet zo zuinig met je geheugen omspringt. Ik ben erg tevreden met WindowsXP. Wat ik eigenlijk bedoelde met settings is of je je GeForce 4 Ti 4600 had overklokt of niet.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...