Ga naar inhoud

verschuiven van desktop naar rechts, links een balk (zwart)


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik wordt er strondziek van. Ik speel een spel via internet, beeld wordt zwart - spel wordt gespeeld, keer daarna terug in m'n desktop en m'n desktop verschuift iedere keer naar rechts, zodat een deel wegvalt. Dan ga ik in de Nvidia-gedeelte -> device settings -> ik klik even op die positie van de desktop om deze naar links te verschuiven (1x klikje maar), druk op cancel en alles staat weer recht. Wordt er strontziek van dat ik dat de iedere keer moet doen. Dit is een probleem van Nvidia of windows, die m'n desktopsettings niet vasthoudt. Mensen, enig idee wat ik kan doen ? Groet, Aswin
Link naar reactie
WinME (m'n gameplatform) 23.11 Detonator DirectX 8.1 game: Red Alert Maar denk dat ik het al weet. Je stelt die "device-setting" in op "Default" van je monitor in je Nvidia gedeelte. Dan met OSD-menu van je monitor regel je dat ie in het midden komt te staan. Dan is het probleem weg, maar hoe het komt ? Geen idee. Want nu staat ie in m'n OSD-menu tja, toch wel erg naar links (setting 27). Dus ik laat het zo, maar toch raar dat Nvidia die settings niet kan onthouden. Groet, Aswinw
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...