Ga naar inhoud

-= GeForce 4 Topic deel 9 =-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:56813206e3] Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. De GF4MX ligt in prijs een factor 3 lager dan de GF4Ti. Ook is de core fundamenteel anders. AccuView kan alleen in oude spellen maar OGSS wil wel. Met 600MHz kun je natuurlijk een enorme bandbreedte maken wat voor OGSS heel goed uitkomt. Naar verwachting zal op een bepaald moment de fillrate opspelen, maar ik mag toch verwachten dat ze daarbij Gainward over nagedacht hebben en niet gewoon 600MHz mem gebruiken als pure overkill. Er zijn andere (goedkopere) manieren om het publiek te misleiden als dat nodig mocht zijn. [/quote:56813206e3] Daar hab je idd gelijk in :smile: BTW, kan je het dan in verschillende tests doen? Dus bijvoorbeeld 400 - 500 - 600 MHz? Dan kan je namelijk zien wanneer je tegen de fillrate limiet aan loopt. En idd Mike: tijd voor de 7de plaats :wink:
Link naar reactie
[quote:11ab89bec3] Op 23-03-2002 1:24, schreef GeForce Mike: BA gaat wel lukken voor April denk ik of niet? :razz: o ja.. stappen van 100mhz zijn wel heel fors.. dacht meer aan 25 of zo. [/quote:11ab89bec3] R U kidding me? Dat lukt wel voor dit weekeinde over is :wink: Verder is idd stappen van 25 MHz beter, maar ik wilde Slashhead niet met zoveel werk opzadelen :grin:
Link naar reactie
Precies :smile: Vandaar die Quad northbridge. ik wil ook 4 procs hebben die elk hun eigen bridge hebben. Zodat elke AGP bus dedicated is. Waar kan ik mijn blue prints heen sturen :wink: _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16226]"[/url]No, no, I'm not playing, I'm testing... give me that controller back... muaaaaaaa....[url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16226]"[/url] [ Dit Bericht is bewerkt door: Slashhead op 2002-03-23 01:45 ]
Link naar reactie
[quote:a04b2e74ae] Op 23-03-2002 1:19, schreef Slashhead: Natuurlijk, die 600 staat toch niet voor niks op de kaart. [/quote:a04b2e74ae] Mooi [b:a04b2e74ae]NIET[/b:a04b2e74ae] Op 600MHz crashed zelfs onmiddelijk mijn desktop. De meegeleverde ExperTool komt niet eens verder dan 510MHz. Ik gebruikte nVmax om naar 600 te kunnen.
Link naar reactie
[quote:371056d404]Ik heb hele goede kastkoeling en bijna nooit de verwarming aan in de kamer. De GF4Ti4600 die ik nu heb doet 320/685 Mem. kan ook op 720 lopen maar dan krijg ik later toch artefacts in MaxPayne en in sommige levels van Q3 met vuur. Die Leadtek was gewoon net zo snel, in de meeste games. [/quote:371056d404] Aan de koeling licht het niet. Ik heb nu een Chieftec kast met 2 coolermaster Casefans. en nog een Chieftec Case fan Ik heb net 10345 punten gehaald met 3dmark2001SE settingd 300/600. Ik ga nu 300/615 proberen. Neem jij straks weer een leadtek ti 4600 ipc de visiontek Edward?
Link naar reactie
Die 600 staat helaas niet voor de memory, maar vraag me niet waar ie wel voor staat. Bij de andere kaarten kon je het nog wel terugbrengen (de naam) naar de clocksnelheid, maar bij deze niet. Standaard zit ie op 400mhz en dan zou 600 wel erg hoog zijn om te oc-en. Weet je ook wel zeker dat het een GoldenSample versie is ? Zover ik weet hebben we de GS nog niet binnen namelijk (tenzij ie gisteren (vrijdag) is binnengekomen). Alleen bij een GS heb je dus de garantie dat hij zwaar te oc-en is. Maar ook bij die is volgens mij de 600 niet haalbaar (denk ik, maar nog niet in handen gehad). _________________ Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=3925]Power[/url] Animal [ Dit Bericht is bewerkt door: VTec op 2002-03-23 17:32 ]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...