Ga naar inhoud

geforce 4mx a170> offline


Aanbevolen berichten

ik d8 eerst dat het alleen bij serious sam was, maar nu blijkt dat het bij elk spel zo is. Windows inkomen gaat prima, maar zodra ik een spel wil starten springt het beeldscherm offline, het spel start wel, omdat het geluid gewoon doorgaat. Als ik terug kan komen in widows komt mijn beeld ook weer terug. Iemand een idee hoe dit is op te lossen??
Link naar reactie
Heb je wel de juiste monitor geinstalleerd onder windows? Bij het plaatsen van een nieuwe kaart moet de monitor ook opnieuw geinstalleerd worden. Serious SAM start default op in 640x480. Blijkbaar wordt de scan frequentie zo hoog gemaakt dat je monitor flipt. Dit kun je corrigeren door standaard monitor in te stellen wanneer je het juiste type niet weet.
Link naar reactie
damn, werkt niet, nog steeds offline, nog een ander idee? hij vond wel weer een nieuw beeldscherm, 1 van de 2 is nu een stdaard beeldscherm.... waar slaan die 2 beeldschermen op???? Ik heb een nieuw mobo, het kan toch niet zijn dat ik mijn Bios moet flashen ofzo [ Dit Bericht is bewerkt door: Yellowman op 2002-03-22 17:52 ]
Link naar reactie
Die 2 beeldschermen komt door de Twinview :smile: Misschien kan je ergens in de driver de 2de uitgang disablen? Ik ben zelf niet meer zo thuis in die settings, omdat ik zelf een ATI kaart heb. BTW, heb je ook dingen als SideBand Adressinge (SBA) of Fast Writes (FW) aan staan? die willen ook nog wel eens rare effecten geven. Probeer anders ook even AGP 2x ipv AGP 4x. BTW 2, wat voor moederbord gebruik je eigenlijk?
Link naar reactie
Heeft niets met Twinview te maken. dat weet ik zeker. Je moet eerst de oude drivers weghalen dmv verwijderen driver en Detonator destroyer die je kan downloaden van http://www.guru3d.com vervolgens instaleer je Standaard VGA adapter. Reboot en daarna isntaleer je de nieuwe drivers. 28.38 drivers van http://www.nvidia.com dat zijn de nieuwste en die draaien hier nu 18 uur ok. :smile:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...