Ga naar inhoud

precaching duurt letterlijk 20 sec:(


Aanbevolen berichten

hallo allemaal, ik heb een asus geforce 2 v7700 ti deluxe 64 mb kaart.nou speel ik graag unreal tournament(gebaseerd op 3dfx)en bij het opstarten moet hij dus ook altijd precachen.dit duurt bij mij minimaal 20 seconden terwijl een vriend van mij dezelfde kaart heeft en bij hem duurt het nog geen 8 seconden. we gebruiken beide de detonator 3 drivers van nvidia. mijn vraag is dus:hoe kan dit nu?en hoe versnel ik het precachen?
Link naar reactie
Idd, vertel eens wat meer over je PC, oa wat voor CPU en HD enzo. Bij het PCtje waar ik nu achter zit duurt het 3 seconden of zo (GF2 GTS + Duron 700), en op me andere PC is het helemaal zo klaar. Heb je dingen als DMA voor je schijven wel aan staan etc? Als je het overigens irritant vind, kan je naar unrealtournament.ini gaan en onder [D3DDrv.D3DRenderDevice] UsePrecache=True op False zetten.
Link naar reactie
[quote:0d9f4e049e] mijn pc specs zijn: pentium 3 667 copermine processor,256 mb ddr geheugen(100 herz),20 gigabyte hd 5400 rpm,abit va-6 512k mainboard,en monitor enzo natuurlijk [/quote:0d9f4e049e] [Muggezift] Kijk die nog maar eens goed na, want: -Er zijn geen PIII chipsets met DDR geheugen -Een PIII Cu EB (jouwe dus :smile: ) heeft altijd 133 MHz geheugen. [/Muggezift] Verder kan je onder W98 DMA aanzetten door naar configscherm te gaan -> systeem -> schijfstations -> eigenschappen HD -> DMA aanvinken. BTW, heb je er verder last van dat het precachen traag gaat? Als de in game performance verder goed is, dan is het toch niet zo'n probleem?
Link naar reactie
oops je hebt gelijk! ik zit met dat ddr geheugen ernaast :razz: En met spelen is het inderdaad wel lastig omdat ik in een clan zit en meestal te laat kom als de wedstrijd al begonnen is. ik heb soms ook dat hij soms een halve seconden stilstaat en dan gewoon weer verder gaat.dat is ook heel errug irritant
Link naar reactie
Ik ken het idd, mij RW deed het gisteren niet, dus ik was ook te laat :smile: Wat ik meestal doe is alvast UT opstarten, dan met alt-tab terug ga naar de desktop naar de IRC tactics bespreking. Dat hij af en toe hapert kan ook aan je biossettings liggen, heb je toevallig Fast Writes of Side Band Adressing aan staan? (kijk evt even met een tool als sisoft sandra of WCPUID, daarmee kan je dat zien)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...