Ga naar inhoud

Hercules Geforce II MX400


Aanbevolen berichten

Onlangs heb ik windows xp update geïnstalleerd over W. 98 SE. Daarna kreeg ik het probleem dat ik films (mpeg, mpg, mov etc.) niet meer kon afspelen. Ook mijn Pinnacle Studio PCTV Pro deed het niet meer. Volgens MS lag het probleem aan mijn Hercules Geforce II MX 400-kaart. Nieuwe drivers gedownload van MS, Nvidia en Hercules: nog steeds niks. Op aanraden van iemand in een MS-gebruikersgroep heb ik de hardwareversnelling van de kaart teruggezet tot het niveau waarop Directdraw uitgeschakeld werd. Toen kon ik wel weer films zien, maar Studio PCTV deed het nog steeds niet. Pinnacle mailtje gestuurd, nieuwe drivers geïnstalleerd, na met regdelete alle verwijzingen naar pctv uit het register te hebben gehaald, maar nog steeds nada, niks, noppes... Ik ben desnoods bereid om een nieuwe videokaart te kopen, maar ik zou niet weten welke ik dan moet hebben. Het lioefst zou ik het probleem softwarematig oplossen. Wie kan me helpen? Mijn moederbord is trouwens een MSI K7T Pro2, mijn monitor een IIyama 452 VM Pro. Alvast bedankt.
Link naar reactie
Nee, nee, ouwe rot, ik heb eerst W'98 SE op de pc gezet, geen verdere software geïnstalleerd, maar direct daarachteraan XP eroverheen. En toen begon het gedoe met de Geforce. En elke keer dat de pc vastliep, ging er een bericht naar Microsoft, dus daar heb ik nu ook het maximale aantal supportmogelijkheden benut. Ik vrees dat ik nu alleen nog de keuze heb tussen een nieuwe videokaart en een compleet nieuwe Windwos XP full-versie. Toch bedankt.
Link naar reactie
Nee, nee, ouwe rot, ik heb eerst W'98 SE op de pc gezet, geen verdere software geïnstalleerd, maar direct daarachteraan XP eroverheen. En toen begon het gedoe met de Geforce. En elke keer dat de pc vastliep, ging er een bericht naar Microsoft, dus daar heb ik nu ook het maximale aantal supportmogelijkheden benut. Ik vrees dat ik nu alleen nog de keuze heb tussen een nieuwe videokaart en een compleet nieuwe Windwos XP full-versie. Toch bedankt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...