Ga naar inhoud

Sis 630 chipset TVout problemen


Aanbevolen berichten

Leuke laptop test van computertotaal. Paradigit staat op 1. Goede laptop volgens C!T. Ik heb hem gekocht en het is een kut ding (met standaard win xp home erop). Vertellen ze me in de winkel leuk dat ik FULLSCREEN tv out kan krijgen. Ik koop een kabel, ga kijken en krijg zwarte balken erom heen. Ik kan niet eens in de tv out instellingen komen. Stuur ik een mailtje naar paradigit, met de vraag hoe dat allemaal zit, zeggen ze leuk dat de chipset het niet ondersteund GVD! Nu zal er toch wel een firmware upgrade zijn of een driver die dit probleem uit de wereld kan helpen. Die chipset moet dat toch wel ondersteunen. Iemand die hier iets meer vanaf weet? Alvast bedankt. En computer!totaal, graag wat betere tests, want dit is gewoon bagger!
Link naar reactie
  • 1 maand later...
ik zat e4r ook mee te kloten, ze hebben mij 'n cd gegeven met de nieuwste drivers erop voor de laptop. geinstalleerd en vervolgens met s-vhs kabel op de tv aangesloten. zwart beeld dus ik denk shit wat nu weer. in dit forum staat dus vaak (waar ik vanavond achter ben gekomen) geschreven dat het niet mogelijk is dat om 'n s-vhs kabel te gebruiken op 'n gewone video ingang. mogelijk heb je wel 'n tv waar je verschillende av ingangen op kunt selecteren. als dat niet het geval is dan zul je 'n composiet kabel moeten gebruiken, wat mindere beeldkwaliteit maar ja. het ligt vaak aan de gebruiker en niet aan het product. succes berend
Link naar reactie
ik zat e4r ook mee te kloten, ze hebben mij 'n cd gegeven met de nieuwste drivers erop voor de laptop. geinstalleerd en vervolgens met s-vhs kabel op de tv aangesloten. zwart beeld dus ik denk shit wat nu weer. in dit forum staat dus vaak (waar ik vanavond achter ben gekomen) geschreven dat het niet mogelijk is dat om 'n s-vhs kabel te gebruiken op 'n gewone video ingang. mogelijk heb je wel 'n tv waar je verschillende av ingangen op kunt selecteren. als dat niet het geval is dan zul je 'n composiet kabel moeten gebruiken, wat mindere beeldkwaliteit maar ja. het ligt vaak aan de gebruiker en niet aan het product. succes berend
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...