Ga naar inhoud

Gainward cardexpert SG4 met tv-out driverprobleem met XP


Aanbevolen berichten

Ik heb een gainward cardexpert SG4 32 mb met TV-out videocard in mijn computer, eerst had ik windows 98 en 2000 en daar deed alles het incl. de tv-out, die deed het perfect nu met windows XP doet hij allemaal vaag, hij geeft aan met opstarten dat het een foute display card is en ik kan nergens klikken om de tv-out te gebruiken en hem door te schakelen naar de tv, ik heb gainward gemailt voor een XP driver en op de site gekeken maar die later ok nix van zich horen......maar probleem is dus het doorschakel naar de tv dus de tv-out in werking krijgen..ik heb een moederbord: MSI K7T266 Pro2 PCU: AMD Athlon + 1700 XP Wie kan mij helpen!!!!!!!
Link naar reactie
Op deze kaart zit toch een S3 Savage 4 chipset ? Je kunt eventueel de laatste referentie W2000 drivers van S3 proberen. Via [url=http://www.savagenews.com/drivers/s3/savage4.html]Savage News[/url] vind je ze terug. Nadeel alleen is dat dit geen specifieke WXP drivers zijn (die zijn er niet) dus is het de vraag of deze goed zullen werken, maar het is te proberen. _________________ Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=3925]Power[/url] Animal [ Dit bericht is bewerkt door: VTec op 2002-04-10 20:58 ]
Link naar reactie
[quote:6df1e9165d] Op 13-04-2002 18:35 schreef Bolivar: hé bedankt voor het antwoord helaas heb ik dat ook al geprobeerd maar dat doet hij niet zoals hij nu op mijn computer staat en zoals ik uitlegde is met de driver van windows 2000 dus ik denk dat de enige oplossing is om windows 2000 weer erop te zetten met bootmagic [/quote:6df1e9165d]Daar was ik al bang voor, maar het was te proberen :smile:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...