Ga naar inhoud

Nieuwe game engines [- - Deel 3 - - ]


Aanbevolen berichten

  • Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Water, water en nog eens water :smile: de kwelling van menig 3D programmer. Hier nu software rendered water :wink: [img:d76062e3dc]http://www.swrendering.com/sshot003.jpg[/img:d76062e3dc] [img:d76062e3dc]http://www.swrendering.com/sshot016.jpg[/img:d76062e3dc] [url=http://www.swrendering.com/water]Hier nog meer[/url] En [url=http://www.gamasutra.com/gdce/jensen/jensen_01.htm]hier[/url] staat nog een stukje interessante achtergrond informatie, (de formules kun je gewoon skippen, zo nu endan staat er wel een interessant stukje tekst) _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16226]"[/url]No, no, I'm not playing, I'm testing... give me that controller back... muaaaaaaa....[url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16226]"[/url] [ Dit Bericht is bewerkt door: Slashhead op 2002-02-14 10:40 ]
Link naar reactie
Ik vind het onderstaande plaatje een mooi voorbeeld geven. Wanneer je de VulpineGL demo in advanced mode draait (zonder GF3 extensions) dan zie je dat de per pixel bump laag (dat blauwe op de zwarte ondergrond) mist. [img:f6bff37caf]http://www.gamasutra.com/gdce/jensen/fig_3.6.gif[/img:f6bff37caf] _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16226]"[/url]No, no, I'm not playing, I'm testing... give me that controller back... muaaaaaaa....[url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16226]"[/url] [ Dit Bericht is bewerkt door: Slashhead op 2002-02-14 10:48 ]
Link naar reactie
[quote:a0b4af3e1e] Op 14-02-2002 17:58, schreef GeForce Mike: Schitterend dat water, in Unreal en UT is het water ook mooi maar haalt het niet bij dat water wat Slashhead heeft gepost. [/quote:a0b4af3e1e] Nee, maar dat was wel meer dan 3 jaar geleden (Unreal) en zonder dx8.(1) en pixelshader1.4 dat maakte het in m'n ogen zo bijzonder.
Link naar reactie
fileplanet is mega traag download je C&C renegade daarom [url=http://garnaaldemo.planetinternet.be/RenegadeMultiDemo.exe]hier[/url] _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=15519]Mijn PC[/url]---[url=http://gamershq.madonion.com/compare.shtml?2229973]Score: 3Dmark2000[/url]--- [url=http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?2143036]Score: 3Dmark2001[/url] [ Dit Bericht is bewerkt door: GeForce Mike op 2002-02-16 11:33 ]
Link naar reactie
Ik vind de gfx niet bijzonder, maar dat gaven de shots al aan, de wapens zijn wel goed gedetaileerd en het speelt lekker kwa karaktermove, het lijkt me wel een goede game, veel mogenlijk heden, maar spelen op die gamspyserver met de (nog) matige netwerkcode is niet zo lollig, ik wacht wel op de singleplay, ik heb deze iig ook besteld.
Link naar reactie
Ik heb geen flauw idee. Hier nog wat Cybaria, ik weet niet of je hierin volledige vrijheid heb, want het detail is wel erg hoog; [img:041801e77f]http://bonusweb.cz/obrazek/syberiascr24.jpg[/img:041801e77f] [img:041801e77f]http://bonusweb.cz/obrazek/syberiascr16.jpg[/img:041801e77f] [img:041801e77f]http://bonusweb.cz/obrazek/syberiascr01.jpg[/img:041801e77f] [img:041801e77f]http://bonusweb.cz/obrazek/syberiascr05.jpg[/img:041801e77f] EDit, shit, ik las net op gamers.nl, VOORgerenderde achtergronden, damn, toch wachten op Unreal2, Kreed of Doom2, voordat er echt eens wat revolutionairs gebeurd op gfx-gebied...;( Daar zitten we dan dadelijk met onze texturehongerige state of the art GF4Ti-kaartjs, nog steeds met 256x256 textures te spelen, om commerciele reden... [ Dit Bericht is bewerkt door: SkinnerEd op 2002-02-17 22:08 ]
Link naar reactie
Misschien dat SOF2 wat zwaar gaat worden, die buitenlevels waren erg gedetaileerd, maar dat is het dan ook. Jedi Knight maakt ook gebruik van een zwaardere q3-engine, maar die lijkt net een tikkie lichter dan SOF2. MOHAA, heeft volgens mij ook nog steeds 256x256 maar het leveldesign is wel top en vol. Het enige spel dat daadwerkelijk al 2 jaar ( sommige unreallevels, zoals "Egypt", voor de Savage4, zijn al meer dan 3 jaar oud!) 1024x1024K heeft is jawel, Unreal of UT met de high compressed textures.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...