anoniem Geplaatst: 13 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2002 Ennu, [url=http://www.powerrender.com/powerrender/gallery.htm]hier[/url] nog meer pics van deze engine. Ook leuk de cartoon rendering. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2002 WOW!! :grin: Die zien er erg goed uit. laat maar rap een spel komen met die Engine. Op die site staat ook X-isle die waar ik al eens een demo van gezien heb, die had ook goeie GFX. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2002 Water, water en nog eens water :smile: de kwelling van menig 3D programmer. Hier nu software rendered water :wink: [img:d76062e3dc]http://www.swrendering.com/sshot003.jpg[/img:d76062e3dc] [img:d76062e3dc]http://www.swrendering.com/sshot016.jpg[/img:d76062e3dc] [url=http://www.swrendering.com/water]Hier nog meer[/url] En [url=http://www.gamasutra.com/gdce/jensen/jensen_01.htm]hier[/url] staat nog een stukje interessante achtergrond informatie, (de formules kun je gewoon skippen, zo nu endan staat er wel een interessant stukje tekst) _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16226]"[/url]No, no, I'm not playing, I'm testing... give me that controller back... muaaaaaaa....[url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16226]"[/url] [ Dit Bericht is bewerkt door: Slashhead op 2002-02-14 10:40 ] Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2002 Ik vind het onderstaande plaatje een mooi voorbeeld geven. Wanneer je de VulpineGL demo in advanced mode draait (zonder GF3 extensions) dan zie je dat de per pixel bump laag (dat blauwe op de zwarte ondergrond) mist. [img:f6bff37caf]http://www.gamasutra.com/gdce/jensen/fig_3.6.gif[/img:f6bff37caf] _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16226]"[/url]No, no, I'm not playing, I'm testing... give me that controller back... muaaaaaaa....[url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16226]"[/url] [ Dit Bericht is bewerkt door: Slashhead op 2002-02-14 10:48 ] Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2002 Mooi. Eigenlijk niet te geloven he, hoe in Unreal 1 al bijna zulke wateroppervlakten werden weergegeven... Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2002 Idd, dat verhaaltje op die site was interressant. :smile: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2002 Schitterend dat water, in Unreal en UT is het water ook mooi maar haalt het niet bij dat water wat Slashhead heeft gepost. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2002 [quote:a0b4af3e1e] Op 14-02-2002 17:58, schreef GeForce Mike: Schitterend dat water, in Unreal en UT is het water ook mooi maar haalt het niet bij dat water wat Slashhead heeft gepost. [/quote:a0b4af3e1e] Nee, maar dat was wel meer dan 3 jaar geleden (Unreal) en zonder dx8.(1) en pixelshader1.4 dat maakte het in m'n ogen zo bijzonder. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2002 Dat is waar. toen ik Unreal voro het eerst speelde op me Voodoo 2 wist ik niet wat ik zag. spel was subliem voor zijn tijd. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2002 Hier een groot Hires filmpje van 77MB van C&C Renegade: download van [url=http://www.fileplanet.com/index.asp?section=645&file=84732]Fileplanet[/url] de MOVIE en in de loop van vandaag (15-2-2002) komt er ook een Multiplayer demo uit van C&C renegade Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2002 fileplanet is mega traag download je C&C renegade daarom [url=http://garnaaldemo.planetinternet.be/RenegadeMultiDemo.exe]hier[/url] _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=15519]Mijn PC[/url]---[url=http://gamershq.madonion.com/compare.shtml?2229973]Score: 3Dmark2000[/url]--- [url=http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?2143036]Score: 3Dmark2001[/url] [ Dit Bericht is bewerkt door: GeForce Mike op 2002-02-16 11:33 ] Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2002 Ik vind de gfx niet bijzonder, maar dat gaven de shots al aan, de wapens zijn wel goed gedetaileerd en het speelt lekker kwa karaktermove, het lijkt me wel een goede game, veel mogenlijk heden, maar spelen op die gamspyserver met de (nog) matige netwerkcode is niet zo lollig, ik wacht wel op de singleplay, ik heb deze iig ook besteld. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2002 nog wat Oblivion lost: [img:e18170f6eb]http://www.gsc-game.com/downloads/gallery/xray/screens/sb_xray_12.jpg[/img:e18170f6eb] [img:e18170f6eb]http://www.gsc-game.com/downloads/gallery/xray/screens/sb_xray_06.jpg[/img:e18170f6eb] [ Dit Bericht is bewerkt door: SkinnerEd op 2002-02-16 19:48 ] Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2002 vooral die laatse shot ziet er mooi uit. lijkt em ook wel een mooi spel dat Oblivion. wanner komt ie uit? Wat C&C betreft. gfx zijn minder maar de wapens zijn mooi. ben benieuwd naar de single player demo. het spel komt 26-2-2002 al uit dus duurt niet lang meer. :grin: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2002 Ik heb geen flauw idee. Hier nog wat Cybaria, ik weet niet of je hierin volledige vrijheid heb, want het detail is wel erg hoog; [img:041801e77f]http://bonusweb.cz/obrazek/syberiascr24.jpg[/img:041801e77f] [img:041801e77f]http://bonusweb.cz/obrazek/syberiascr16.jpg[/img:041801e77f] [img:041801e77f]http://bonusweb.cz/obrazek/syberiascr01.jpg[/img:041801e77f] [img:041801e77f]http://bonusweb.cz/obrazek/syberiascr05.jpg[/img:041801e77f] EDit, shit, ik las net op gamers.nl, VOORgerenderde achtergronden, damn, toch wachten op Unreal2, Kreed of Doom2, voordat er echt eens wat revolutionairs gebeurd op gfx-gebied...;( Daar zitten we dan dadelijk met onze texturehongerige state of the art GF4Ti-kaartjs, nog steeds met 256x256 textures te spelen, om commerciele reden... [ Dit Bericht is bewerkt door: SkinnerEd op 2002-02-17 22:08 ] Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2002 Idd........evengoed zien die screenies er wel supervet uit :smile: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2002 jammer dat ze voor gerenndeerd zijn wat ze zijn idd schitterend. en omwat Edward zegt blijf ik lekke rme GeForce 3 houden en w8 ik nog ff met een video kaart upgrade totdat de echt zware games gaan komen :grin: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2002 Misschien dat SOF2 wat zwaar gaat worden, die buitenlevels waren erg gedetaileerd, maar dat is het dan ook. Jedi Knight maakt ook gebruik van een zwaardere q3-engine, maar die lijkt net een tikkie lichter dan SOF2. MOHAA, heeft volgens mij ook nog steeds 256x256 maar het leveldesign is wel top en vol. Het enige spel dat daadwerkelijk al 2 jaar ( sommige unreallevels, zoals "Egypt", voor de Savage4, zijn al meer dan 3 jaar oud!) 1024x1024K heeft is jawel, Unreal of UT met de high compressed textures. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2002 De Kreedtechdemo is uit!: http://hfd.gamesmania.de/dlmanager/download.php?id=547 Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2002 Heeft iemand die techdemo van Kreed al geprobeerd? BA, draait hij ook op de Radeon?. Damn, ik wil naar huis :wink: Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.