Ga naar inhoud

Overzicht Radeon 7500/8500 uitvoeringen.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 198
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Voor het eerst door de 10K bariére in 3DMark2001: 10600 http://service.madonion.com/compare?2k1=3507450 De d3d drivers van ATI zijn nu echt super snel, maar openGL is nog steeds wisslevallig, zeer snel in SSamSE, wisselvallig in JK2. In d3d met aniso is hij 500 punten sneller dan m'n GF4, (10K met aniso!) in Kreed 30% nVidia heeft een behoorlijke winst in openGL met aniso, maar in d3d zit nog steeds iets niet goed. de GF4 doet namelijk GEEN multitexturering in d3d met aniso!
Link naar reactie
[quote:07c571f80d="BA"]Edward, ik was met mijn XP/R8500 systeem lekker eerder over de 10K :P[/quote:07c571f80d] Ja ik heb meestal m'n GF4 erin thuis, maar wilde m'n P4 eens testen met de Radeon. Ik heb straks ander RIMM, wat op 533 fsb moet gaan draaien endan wordt die P4 pas echt snel, deze combo moet het een tijde vol gaan houden, alleen de videokaarten zullen wel weer vervangen worden ;)
Link naar reactie
BA edward heeft een P4 geen PIII, zit je nu al aan het bier ;) :lol: Edward Op welke snelheid draait je Pentium 4 nu? als je klaar ben met tweaken kan je dan eens een 3dmark2001se linkje gooien. ik denk dat je wel over de 13000 punten komt met een P4 2,2ghz en hoger op 533fsb en een overgeklokte Ti 4600.
Link naar reactie
[quote:4cdd03f187="Red Dragon"]BA edward heeft een P4 geen PIII, zit je nu al aan het bier ;) :lol: Edward Op welke snelheid draait je Pentium 4 nu? als je klaar ben met tweaken kan je dan eens een 3dmark2001se linkje gooien. ik denk dat je wel over de 13000 punten komt met een P4 2,2ghz en hoger op 533fsb en een overgeklokte Ti 4600.[/quote:4cdd03f187] Ik zit nou pas rond de 2,5 gHz, maar de oc wordt tegen gehouden door m'n mem, ik heb volgende week double sided RIMM en die moet de 533 fsb/PC1066-snelheid wel halen en de meeste P42,2 hebben geen moeite om de 2,9 gHz te halen dus ik denk dat 13K wel mogelijk is, ik zit nou rond de 12K.
Link naar reactie
Ik weet wel zeker dat jij 13K haalt ik zit met mijn "simpele" systeem al op 11,5K (zie link in sig) Ik ben erg benieuwd tot hoever je je P4 krijgt. hoe ons op de hoogte aub. wat voor merk Rimm heb je besteld? Samsung? Ik gebruik nu overigens de 29.40 drivers. ben er erg over te spreken. Heb je die ook al getest op Aniso hit? (ik niet namelijk)
Link naar reactie
[quote:490d1a9613="Red Dragon"]Ik weet wel zeker dat jij 13K haalt ik zit met mijn "simpele" systeem al op 11,5K (zie link in sig) Ik ben erg benieuwd tot hoever je je P4 krijgt. hoe ons op de hoogte aub. wat voor merk Rimm heb je besteld? Samsung? Ik gebruik nu overigens de 29.40 drivers. ben er erg over te spreken. Heb je die ook al getest op Aniso hit? (ik niet namelijk)[/quote:490d1a9613] Ja double sided samsung, officieel PC1066 is er helaas nog niet en ik heb ook niet vernomen wanneer, anders zou ik wel daarop wachten. Het is puur voor de heb en het oc, anders kan je het beste bij AMD blijven, in games is de Athlon 1800 met DDR ongeveer even snel als de P2,2 Gig met RIMM, maar als je RIMM gaat overklokken gaat het echt als een speer omhoog, komt zeker door die quadpumped bus? Zo krijgen bv veel mensen hun 1,6 op 2,4 Gig!! een p4 1,6 samen met een reepje 256 samsung kost ook niet veel meer, dus Intel wordt weer interressant voor de OCérs. Wat betreft de 27.40 drivers, nog steeds de anisohit in d3d, volgens sommigen doet de GF4 geen multitexturering in d3d met aniso.
Link naar reactie
jamer van die Aniso hit. ik heb er geen last van in Dungeon Siege.. compleet dat spel uitgespeelt met Aniso op tap 64. no problem. 29.40 drivers draaien hier overigens verder prima de P4 is idd erg leuk om te OCen. ik ben daarom ook erg benieuwd hoe ver jij komt. Ik had gelezen dat dat Samsung gehuegen wle op pc1066 kon draaien dus dat komt vast wel goed. ik zelf vind een P4 nog te duur (ik neem geen genoegen met een P4 1,6@2,4 met 256mbrimm :) ) daarom ga ik tegen de zomer een OCwaardig plankje halen met een AMD "throughbred" (wanneer mogelijk unlocked by [url=http://www.eynstein.com]Eynstein[/url] Ik hoop dat ik daar dan een leuk eind mee kan overklokken.
Link naar reactie
[quote:b2397ffd08="SkinnerEd"][quote:b2397ffd08="Red Dragon"]Ik weet wel zeker dat jij 13K haalt ik zit met mijn "simpele" systeem al op 11,5K (zie link in sig) Ik ben erg benieuwd tot hoever je je P4 krijgt. hoe ons op de hoogte aub. wat voor merk Rimm heb je besteld? Samsung? Ik gebruik nu overigens de 29.40 drivers. ben er erg over te spreken. Heb je die ook al getest op Aniso hit? (ik niet namelijk)[/quote:b2397ffd08] Ja double sided samsung, officieel PC1066 is er helaas nog niet en ik heb ook niet vernomen wanneer, anders zou ik wel daarop wachten. Het is puur voor de heb en het oc, anders kan je het beste bij AMD blijven, in games is de Athlon 1800 met DDR ongeveer even snel als de P2,2 Gig met RIMM, maar als je RIMM gaat overklokken gaat het echt als een speer omhoog, komt zeker door die quadpumped bus? Zo krijgen bv veel mensen hun 1,6 op 2,4 Gig!! een p4 1,6 samen met een reepje 256 samsung kost ook niet veel meer, dus Intel wordt weer interressant voor de OCérs. Wat betreft de 27.40 drivers, nog steeds de anisohit in d3d, volgens sommigen doet de GF4 geen multitexturering in d3d met aniso.[/quote:b2397ffd08] Jah, maar die allejezus hoge OC's worden met DDR gahaald, waardoor het alsnog niet opschiet :( Corsair komt binnenkort met PC1066 btw :)
Link naar reactie
Hmm, misschien toch maar wachten op dat Corsair PC 1066, dan kom ik misschien zelfs wel op PC 1200 snelheid, al ben ik bang dat m'n CPU dat niet trekt, dan zal ik of moeten unlocken of of een 533 cpu moeten halen, ach ik vind het met alleen PC 1066 wel goed. Waar heb jij dat gelezen BA en wanneer ?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...