Ga naar inhoud

Codecreatures Benchmark Released!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 162
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:bfa6f6680d] Op 12-04-2002 16:49 schreef BA: Mja, die Alpha die ik heb, met een Delta 80MP fan er op, of een YS-Tech fan. Die zalman van Mike schijnt het ook heel goed te doen :smile: BTW, ik dacht dat jij zo'n grote swifttech koeler had, die moeten het ook heel goed doen. [/quote:bfa6f6680d] Die had ik ook, maar maakte echt teveel herrie, heel m'n bureau trilde :wink: Ik zal die 2 die jui opnoem wel eens bekijken.
Link naar reactie
En much more gekloot :grin: Als je een een TEC gebruiken wilt, en nog wat resultaten zien wilt, dan heb je een TEC nodig van meer als 100W, anders verschilt de de CPU temp niet veel. Als je een te zwakke gebruikt, dan warm je de CPU zelfs op :grin: Het geklooi bij een 100W+ TEC is dat je de warmte van de CPU af moet voeren, en ook nog een keer 100W van de TEC. Dan heb je waarschijnlijk een nog veel grotere heatsink nodig als die Swifttech of Alpha, of waterkoeling :grin: Lees dit eens over peltiers: http://www.waterkoeling.nl/index.php?artikel=4 Zelf wil ik ook nog eens een keer een H20 + TEC systeem gaan bouwen, maar dan moet ik ook eerst meer $$$ hebben :grin:
Link naar reactie
Skinnered ik denk dat je SCSI controller ook wel is moelijk kan zijn met het overklokken. Bij mij was het me Corsair PC2400 geheugen. na een paar uur memtest te hebben gedraait levert de ene reep van 256mb na 3 uur testen 4 errors en de andere na 9 uur testen (toen ik sliep :grin: ) 1135 Errors. 1 van de 2 reepjes is dus helemaal gaar. die ga ik dan ook eerst inruilen voordat ik het aan BA verkoop. Mijn volgende CPU word zeker een Unclockte "thoroughbred" van Eynstein. :grin: Ik gebruik overigens een hele fijne cooler die je ook moet vastschroeven op je MOederbord zoals de Alpha coolers. Kijk maar in me specs welke cooler het is en je kan meer info vinden op http://www.zalman.co.kr die cooler maakt vrij weinig lawaai.
Link naar reactie
op t.net zag ik eind Mei begin Juni. Ik zou als ik jou was daar wel op wachten. Een Unlockte 0,18 micron AthlonXP 2100+ is zonde van je geld want die heeft weinig overklok ruimte. Als je begin Juni een 0.13 Micron AthlonXP 2200+ koopt dan verwacht ik dat je veel verder kan overklokken. Ik denk idd dat ik geluk heb met mijn AthlonXP 1800+. dit is me derde al overigens. de eerste heb ik verkocht en de 2e geruild. deze die ik nu heb wil goed overklokken.
Link naar reactie
Igg die van 1135 Errors. die ander had er slechts 4 en dan van een paar bits. Ik weet dat Wintelco 1 reepjes van PC2400 nog op voorraad heeft ik zou die van 4 errors en die reep bij Wintelco ook naar je kunnen opsturen. tkan best zijn dat die met 4 errors niets bijzonders heeft. Het XMS3000 mem heb ik ook ff getest en die gaf uiteraad 0 errors :grin: BA zeg jij maar of je die met 4 errors wil of dat ik die ook opstuur.. ik kan vragen aan Wintelco of ze die PC2400 die ze daar op voorraad hebben naar jou opsturen en dat ik deze 2 naar COrsair stuur en dat je dan later je 2e reepje ontvangt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...