Ga naar inhoud

2e VGA kaart probleem W2K


Aanbevolen berichten

Ik probeer op mijn computer een 2e monitor te installeren, met behulp van een extra VGA kaart. De primaire kaart is een Asus AGP-V7100 en de secundaire is een PCI-Tseng ET6000, beide kaarten werken onder Windows 2000. W2K geeft in de device manager bij ET6000 aan dat "Device can not be loaded", ik krijg verder geen foutmeldingen. Onder Windows 98 SE werkt het op de zelfde machine (dual boot) zonder problemen.

Iemand enig idee?

Link naar reactie
  • 8 maanden later...
Hey Bob en alle anderen, Ik zit nu met hetzelfde probleem, heb je toen nog een oplossing gevonden? Zo ja, wat was het? Zo nee, weet er iemand nu misschien een oplossing? Al vast bedankt (ps. ik las ergens dat waarschijnlijk de AGP video kaart als primair ingesteld moet worden in de bios, maar ik kan het in mijn bios niet vinden, kan iemand me helpen!?) [ Dit bericht is bewerkt door: Remco292 op 2002-04-19 15:31 ]
Link naar reactie
Bij win2k moet je juist je pci-kaart als primary in je bios instellen en pas in windows je agp als primary. in een aantal biossen staat er ergens iets als primary vga, of init display, of init video. (ken niet alle teksten uit m'n hoofd) zoek in je bios naar een soortgelijke instelling en kijk of je die van agp naar pci kunt zetten.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...