Ga naar inhoud

DVD op tv lukt niet


Aanbevolen berichten

Ik wil een DVD op de TV afspelen. Ik heb een Hercules GTS kaart met 64 MB DDR geheugen en TVout. Ik heb de TV aangesloten via een adapter van de SVHS uitgang van de PC naar de SCART ingang van de PC. De SCART adapter staat op INPUT. Ik heb ook de laatste Detonator3 geïnstalleerd (28.32) Als ik de DVD afspeel (met PowerDVD4.0XP) dan heb ik prachtig beeld op de monitor. Ga ik tijdens het afspelen naar de beeldscherminstellingen, dan staat alleen de monitor aktief. Vink ik de TV aan en kies ik voor de nederlandse instelling (PAL) en klik dan op toepassen, dan verdwijnt het beeld van de monitor en verschijnt er een zeer slecht beeld van mijn desktop op TV. Als ik dan weer terugga naar mijn monitor is alles weer goed. Als ik op beeldscherm detecteren klik, dan wordt alleen de monitor uitgekozen. De TV staat dan weer uit. Wat doe ik verkeerd?
Link naar reactie
Nee dan heb je geen twinview, dan zit je met het vervelende probleem dat je slechts beeld op een scherm heb. Het beeld op de tv is sowieso minder scherp als op je monitor, hoe slecht is het bij jou dan? Heb je al geprobeerd instellingen van je tv-out te wijzigen? op nederlandse PAL zetten bijvoorbeeld.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...