Ga naar inhoud

Allemaal vlekken Vid. kaart of monitor?


Aanbevolen berichten

Hee mensen, de volgende vraag: Ik heb last van allemaal vlekken op men scherm te grootte van 1 pixel, maakt niet uit of ik in Photoshop zit te werken of te internetten. En als ik alles selecteer zijn die vlekken weg.. maar als ik men muis dan weer beweeg zitten ze er weer :sad: dus mijn vraag is: Ligt dit aan mijn videokaart of monitor? en hoe los ik het op?
Link naar reactie
[quote:2850d20884] Op 03-04-2002 9:41 schreef Slashhead: probeer dan eens andere drivers voor je [b:2850d20884]viedeokaart[/b:2850d20884]. [/quote:2850d20884] tssk.. is ie moderator van het [b:2850d20884]videokaart[/b:2850d20884]en forum, schrijft ie het nog verkeerd :grin: maar over die vage pixels.. ik heb het wel es gehad toen er verkeerd geheugen op mn videokaartje zat (lang geleden kon je je videokaart nog upgraden van 1 naar 2MB :razz: ) dus misschien is er wel iets hardwarematigs kapot. Doet ie het verder wel goed? Maar probeer iig dat wat slashhead al aangaf. Om wat voor videokaart, monitor en os gaat het trouwens? _________________ [url=http://members.home.nl/rickh/zooi/pcspecs.htm]pc specs[/url] [ Dit bericht is bewerkt door: rickh op 2002-04-03 22:12 ]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...