Ga naar inhoud

-= Radeon Topic Deel 7 =- Waar blijft die R8800 nou ???


Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Bedankt voor jullie reacties! Nee ik heb niet meer memorie settings(msi-mobo).BA je hebt wel gelijk maar het is toch gewoon leuk een hoge score te halen bij de gekke ui te halen of niet? Ik ga nog wel een keer met mijn fsb aan het knutselen evt met uitgeschakelde usb bij mijn mobo gaat ie dan hoger. GRTZ en THNX
Link naar reactie
Hogere score halen bij 3dmark is altijd leuk. Ik probeer het ook altijd maar met mijn score ben ik nu wel tevreden. Ik ben over de magische 10.000 heen :grin: Maar op een gegeven moment heb je een grens bereikt en dan kan je nauwelijks meer hoger. BA Wat de R8800 betreft, ik denk dat ze de kaart ook pas willen uitbrengen als alle bugs uit de drivers zijn gehaald. dat is een goed streven van Ati denk ik. _________________ [url=http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=15519]My System[/url] | [url=http://service.madonion.com/compare?2k1=3106024]3Dmark2001SE[/url] [ Dit bericht is bewerkt door: GeForce Mike op 2002-04-07 23:06 ]
Link naar reactie
Wat ook nog kan.... Misschien verlagen ze de prijzen van de R8500 dan wel, en zetten de R8800 daar voor in de plaats. Op die manier heb je een goedkoop product wat met de GF4 Ti4600 concurreren kan, en een goedkoop product die met de GF4 Ti 4200 concurreren kan als die uit komt :smile: Zo slaan ze dus 2 vliegen in 1 klap :smile:
Link naar reactie
[quote:2a3c8d905c] Op 08-04-2002 18:20 schreef GeForce Mike: Ik heb hem Vrijdag nog proberen uit te horen maar hij gaf niets. helemaal niets lied ie los :sad: HJS jij gaat voor de R8800? [/quote:2a3c8d905c] He wat flauw :wink: Ik kijk in juni wel waar ik voor ga, misschien een ti-4400 of een R8800 of wie weet is er wat bekend van matrox. Komt tijd komt raad.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...