Ga naar inhoud

ASUS AGP V8200 Geforce 3 de Luxe


Aanbevolen berichten

In december heb ik een nieuwe PC gekocht met daarop XP geinstalleerd en een ASUS AGP V8200 Geforce 3 de Luxe 64 MB videokaart. Er zijn kennelijk bij ASUS nog steeds geen drivers voor deze kaart onder XP om de volledige functionaliteit van de kaart te laten werken, namelijk: - Asus live videocapture - Smartdoctor - VR 3D Glasses - Digital VCR - Videosecurity De bijgeleverde CDROM bevat alleen drivers voor Win98/ME/2000 Alles al geprobeerd: 2000 driver installeren vanaf CDROM: mislukt! betadrivers van Duitse website Asus (versie 21.61): mislukt! NVIDIA Detonator (bevat ook niet de volledige functionaliteit) mislukt (geen display control panel)! ASUS V8200 T2 drivers installeren : mislukt Kortom: niets dan ellende, alleen maar omdat ASUS voor een Videokaart van destijds meer dan ƒ 1000,-- geen XP drivers levert. Overigens een lichtpuntje: XP systeemherstel Heeft iemand een oplossing? Dan gaarne suggesties. Anders moet de PC maar terug naar de leverancier (garantie bedongen op werkend systeem met volledige functionaliteit van alle hardware) Overigens: MSI K7T266 pro 512 MB intern SB Live 5.1 BSL
Link naar reactie
21.81A Had ik inmiddels al wel gezien maar dat is een Beta driver en dat leek me gezien alle ervaringen ook geen goed idee. Is er niet zoiets als een CDROM die je kan bestellen om alle features van de kaart aan de praat te krijgen ? (Creative Labs doet dat bijv. ook voor de SB Live 5.1 Soundcard toepassingen onder XP als Playcenter en Recorder; kost je overigens wel weer € 3,-- extra)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...