Ga naar inhoud

Aldi vs AH


Aanbevolen berichten

Wat maakt het uit welke de beste is. Was je echt van plan een PC bij een dergelijke winkel te kopen? Mijn advies: doe dit nooit, maar dan ook nooit van z'n langzalzelevensdagen niet! Laat je niet leiden door al die mooie praatjes. Die gasten hebben geen enkel verstand van computers e.d. en service kunnen ze al helemaal niet bieden voor zulk soort spullen.
Link naar reactie
Als ik snel kijk zie ik als enige belangrijke verschillen dat de AH-pc 256 MB meer geheugen heeft, maar dat de ALDI-pc een betere videokaart heeft. Voor de rest zijn ze geloof ik wel aardig vergelijkbaar. Persoonlijk zou ik zeker die ALDI-pc kopen als ik de keus had. Als je van spellen houd is het zeer handig om een videokaart te hebben waar je nog even mee voorruit kan. Het prijsverschil is daarnaast nog eens ontzettend groot; ik zou het wel weten. Ik hoor overwegend positieve dingen over die ALDI-pc's, over de hardware zou ik me geen zorgen maken. Over de service weet ik niets. Ik denk dat die ALDI-pc een leuke aanbieding is en dat de AH-pc duur is. Erg duur. Als je toch denkt over de aanschaf van die AH-pc, zou ik eerst eens gaan kijken wat je voor dat geld kan krijgen als je zelf je pc laat samenstellen (op http://www.norrod.nl).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...